Gå til innhold

beste is! hva syns dere er den beste isen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oioioi, her kommer endelig yrket mitt til sin rett! :!:

 

Lollipop er helsikes bra på varme sommerdager, siden jeg aaaldri blir lei. (Og har i tillegg uendelig tilgang). Den kjøler bra i tillegg.

Royal Pistasje (som dessverre måtte vike i år) med en liten dunge Rollo oppå er også godt, selv om jeg blir litt fort kvalm også...

 

Ellers går det mye i Krone-Is, Snickers, Bestis (Kræsj-Pink), Vaniljestang........vi kan si hele lageret tenker jeg, ingen vits i å prøve å kåre en vinner for meg. :)

 

Grunnen til at Trippel forsvant var selvsagt at den solgte alt for dårlig. Problemet var bare at det var kun et par-tre kjeder som solgte den, så det skulle vel diverse ledere ha skjønt. Men dette hørte dere IKKE fra meg!

 

Ingen som savner den gamle Pære-isen da?

Lenke til kommentar
Grunnen til at Trippel forsvant var selvsagt at den solgte alt for dårlig. Problemet var bare at det var kun et par-tre kjeder som solgte den, så det skulle vel diverse ledere ha skjønt. Men dette hørte dere IKKE fra meg!

8885113[/snapback]

Det var ikke heller det at "hei, denne er litt dyr å produsere, vi må rettferdiggjøre en avvikling. Vi sender den bare ut til en par-tre aktører, og så skylder vi på dårlig salg når vi slutter å lage den." Er jeg inne på noe?

Lenke til kommentar
Hvor finner man den¿

 

Ligner på disse som Lidl fører, er det noe italiensk¿

8870700[/snapback]

Häagen-Dazs er et amerikansk iskrem-merke. Ganske sikker på at de har det på Ultra, mulig de har det på Meny.

 

 

Jeg er selv en stor tilhenger av Sørlandsis vanilje. Det er noe enkelt over vaniljeis som gjør den utrolig god, og i tillegg passer vaniljeis til veldig mye forskjellig tilbehør. Jordbær, sjokoladepulver eller en søt likør f.eks.

Lenke til kommentar
Hæ? Trodde Häagen-Dazs var tysk jeg. Haha.

8887946[/snapback]

Jeg trodde ganske lenge det var et belgisk ismerke av en eller annen grunn.

 

I henhold til http://www.haagen-dazs.com:

He called his new brand Häagen-Dazs, to convey an aura of the old-world traditions and craftsmanship to which he remained dedicated.

 

Old-world sikter nok her til Europa, og formålet med navnet er nok å ikke høres amerikansk ut. Et annet merke som brukte samme navneform var Frusen Glädjé, de ble saksøkt av Häagen-Dazs for å bruke "skandinavisk markedsføring".

Lenke til kommentar
Vi som er litt opp i åra glemmer aldri pære-isen. Det at papiret satt no' grasalt fast i isen var bare en del av sjarmen ...

8887963[/snapback]

Var det den den som hadde helt vanlig pinneis-form og et sjokoladetrekk øverst? I så fall husker jeg den.

 

 

Til posten over meg: ZOMG! Pelikanisen. Med to pinner sånn at man kunne dele med en venn. Det var tider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...