Gå til innhold

De kjipeste levlene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke levler synes du er de absolutt kjipeste når du levler?

Personlig synes jeg 50 - 58 er ufattelig jævlig tbh.

Sikkert fordi man gleder seg til å dinge 58 og nyte Outland og det flotte somn følger med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvilke levler synes du er de absolutt kjipeste når du levler?

Personlig synes jeg 50 - 58 er ufattelig jævlig tbh.

Sikkert fordi man gleder seg til å dinge 58 og nyte Outland og det flotte somn følger med.

8858315[/snapback]

De levlene der liker jeg veldig godt, selv om det går sakte.

Liker Un'Goro og Winterspring veldig godt. :)

Verste synes jeg er som horde på 29-32, akkurat de levlene finnes det få steder man kan queste effektivt.

Ellers var 40-50 også et sant helvete fordi det begynnte å gå sakte, samt at jeg hater stedene som Tanaris etc.

Og sist men ikke minst 66-68, da var eneste gode alternativ Blades Edge Mountains, en forbanna drittsone om jeg skal være ærlig.

Skrevet

Før TBC var 50-60 dem morsomste lvl for meg. Gode gamle dager med 10 mans gruppe til Baron, DM med alle sider, Scholo, BRD (ja tenk) LBRS, for så å ta UBRS som det ultimate. :love:

Sånn er det dessverre ikke lenger, og det å få grupper til noen av disse instancene nå er rene helvete. Siste folk tar nå om dagen er ST før dem begynner tenke på Outland.

Nå pr i dag selv om TBC er ute er det fortsatt nok quester å ta av i Azeroth, så man lvl stort sett rimelig raskt opp til 55. Fra 55 til 58 går det heller rimelig treigt, derfor hopper jeg rett til Outland om 3 lvl med huntern. (Er 52 nå)

Ellers har jeg vel ikke noen spesiele perioder som er kjipe å komme gjennom.

Skrevet
40-52.... tar evig lang tid :S synes 1-40 er koselig og 52-70 er som å løpe nedover bakke :D lvla fra 52 - 60 på en dag spilling med roguen min :p

8858404[/snapback]

du lvla 52-60 på en dag? altså 24 timer?

hmm.. et enkelt regnestykke det. 52-60 = 1 971 200 xp.

delt på 24 timer = 82 133 xp per time. det finner jeg veldig vanskelig å tro på.. menmen

Skrevet

tvilsomt ja

selv synes jeg lvls 1-40 er verst. etter det så blir det mer gøy, bedre items og man gjør litt mer skade, som er morro:)

Skrevet
Før TBC var 50-60 dem morsomste lvl for meg. Gode gamle dager med 10 mans gruppe til Baron, DM med alle sider, Scholo, BRD (ja tenk) LBRS, for så å ta UBRS som det ultimate.  :love:

Sånn er det dessverre ikke lenger, og det å få grupper til noen av disse instancene nå er rene helvete. Siste folk tar nå om dagen er ST før dem begynner tenke på Outland.

Nå pr i dag selv om TBC er ute er det fortsatt nok quester å ta av i Azeroth, så man lvl stort sett rimelig raskt opp til 55. Fra 55 til 58 går det heller rimelig treigt, derfor hopper jeg rett til Outland om 3 lvl med huntern. (Er 52 nå)

Ellers har jeg vel ikke noen spesiele perioder som er kjipe å komme gjennom.

8858441[/snapback]

skal du til hellfire peninsula på lvl 55? er det no særlig effektivt da? Har en 55 hunter selv.

Skrevet
20-30 :p Hvordan i ***** klarer folk å få duskwood til å vare så lenge? :o

8858442[/snapback]

Kombinerer det med Wetlands jeg :D

Skrevet (endret)

Alle levlene rett før du får en ny oppgradering av hovedangrepet ditt er ganske tunge.

Ellers så var 11-22 et rent helvette å lvle som priest, det var så tungt for meg at jeg var rett før å slutte. Man brukte all manaen på hver mob, og måtte drikke konstant, selv om jeg var nøye med å spare og gikk shadow så var det umulig for meg.

Endret av Bruktbilen
Skrevet

@Nstin:

Reiste til Honor Hold på 55 med druiden, dro tre lvls der på kortere tid enn hva jeg ville brukt på questing i Azeroth. XP boosten man får ved mobsa som ligger på lvl 57-59 rundt HH er helt utrolig. Anbefalte to RL venner det samme, og dem spiller lock og mage. Gikk fort opp til 58 dem også. Det var ingen problemer med å grinde rundt HH med druiden, regner med at det vil gå enda raskere med en hunter.

Fordel nr. 2 for meg er skinning og herbalism. Kommer til å nå 375 bare rundt HH med skinning. Regner også med at herbalism får seg en bra boost. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...