Gå til innhold

Hvilket ps3 spill har best grafikk

norge

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvilket ps3 spill har best grafikk

jeg skal kjøpe meg et spill mens jeg venter på fifa08 og det nye gta

hvilket har best grafikk?

helst spill med internetspilling

Endret av norge
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Motorstorm er vel det spillet som ser best ut,og samtidig har online muligheter. Av de som er ute pr. i dag ihvertfall :)

Skal nevnes at det kommer noen tilleggspakker til dette spillet som gir det litt meir kjøtt på beina, er gratis også meiner eg.

EDIT: Har ikkje PS3 sjøl, men eg sitter ihvertfall igjen med dette intrykket.

Endret av Mala
Skrevet

kan støtte deg på motorstorm også er det rimelig fett mange kjøretøyer å velge mellom og hele pakka

og "tilt styringa"

vanskelig da, men blir man vant med det er det sikkert fett

Skrevet
Virtua Fighter 5 har vel best grafikk på PS3 så langt.

8842164[/snapback]

enigma knekk koden:D

aldri testa virtual fighter 5 jeg da

men ps3 + full hd er jo digg? stor tv er jo et must

mister full feeling på en gammel 20" crt tv liksom

Skrevet
Uten tvil Motorstorm, de som sier noe annet sitter ikke på HD skjerm. Alt ser crap ut hvis du ikke har det.

Hvordan kan du si noe som dette?

Motorstorm ser nydelig ut selvom man sitter på SDTV.

Rub a Dub har da også ganske fet grafikk, hvertfall vannet ^^,

Skrevet

Ikkje dra inn Xbox 360 i denne diskusjonen. Om eit spel har betre grafikk på ein anna konsoll er heilt uinteressant for trådstarter med mindre vedkommande spør om det. Eit par innlegg er fjerna.

Skrevet
Ikkje dra inn Xbox 360 i denne diskusjonen. Om eit spel har betre grafikk på ein anna konsoll er heilt uinteressant for trådstarter med mindre vedkommande spør om det.

8843040[/snapback]

må si meg litt enig der zeph fordi trådstarter er ikke interessert i om et spill ser bedre ut på 360 , men hvilket PS3 spill som har best grafikk til nå.

jeg vil si at motorstorm og gt:hd ser best ut av de jeg har prøvd

Skrevet

Siden loven lange arm har vært inne og slettet posten min, så får jeg bare gjenta det jeg sa i den som ikke gjelder de minimale grafiske forskjellene mellom Xbox 360 ps PS 3 versjonene av Fight Night 3 ;) :

Det jeg sa videre i den posten (som ble slettet) som jeg *tror* er lovlig å si, og som forhåpentligvis ikke støter noen eller oppfordrer til konsollkrig, var at Motorstorm - slik det har vært fremvist i butikkenes demokiosker ikke har sett så bra ut - MEN at man ikke skal la seg lure av deg FORDI hjemme oppblåst på en projektor ser Motorstom veldig bra ut. Så min stemme går til Motorstom.

(Tror det må ha vært mange feilinstillte demokiosker rundt om)

Og så håper jeg at ingen ble støtt av dette da. Og så hadde jeg sluppet å poste to ganger hvis moderator bare hadde slettet det som var forbudt å si her inne i posten min - og latt resten av posten stå.

Skrevet

Det var så masse off-topic, hadde blitt mykje arbeid å luke ut det som var on topic. Eg har nok ein gang fjerna innlegg med off-topic. Advarsler utdelt.

Skrevet (endret)

Zeph,

forstår den. Det gjøres jo en del (for å si det mildt) postinger på disse forumene. Vanskelig å ha full oversikt og gjøre detaljredigering da. Men..I blant så føles disse slettingene litt tilfeldig fordi andre ganger får innlegg som er langt grovere stå. :)

Ok,

bare for å slenge på litt on-topic på slutten: Vi var en gjeng som testet PS3 på 1080p projektor rett før PS3 release. En ting var vi enige om, både nintendo, 360 og multikonsoll hoder: GT HD i 1080p på 1080p projektor så råest ut av titlene vi hadde til rådighet! Glemte å ta med det. (hvis noen vil lese "testen" så er den her: http://www.hdhjemmekino.com/index.php?opti...id=17&Itemid=31 )

Endret av Dr.Peedee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...