Xilence Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 (endret) Hei. Problemet er at sjefen min uheldigvis hadde klart å sette instillingen på D3D for å prøve det litt ut. Han ville skifte det tilbake, men ble umulig. Han har prøvd å reinstallere cs på nytt, men instillingen står bare på software og får ikke skiftet tilbake til OpenGL. Han kan bare bruke D3D og software. Hva må han gjøre for å fikse dette problemet? Endret 10. juni 2007 av MorQueZ
Xilence Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Skrevet 12. juni 2007 Hva er så galt med D3D da? 8839068[/snapback] Nå venter jeg på svar som vil hjelpe meg. D3D lagger på hans (laptop)
Xilence Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Skrevet 15. juni 2007 Han har formatert maskinen, men problemet er enda der. han kan bare ha på software. alt av drivere er installert. Han ble ganske lei, så han sendte laptopen rett inn på rep:)
Xilence Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Skrevet 15. juni 2007 Prøv å skriv in -gl i launch options i steam. 8867249[/snapback] Som sagt så har han sendt den inn på rep. Funker ikke det, skal jeg si ifra om -gl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå