Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stopper aluminium radio-aktiv stråling?

Aluminiumsfolie stopper Alfa og Beta stråling. Then again, Alfa stråling blir stoppet av et litt tykt ark, så det skal ikke så mye til ^^, Gammastråling går derimot rettigjennom folien, men blir sikkert stoppet bare det blir tykt nok.

Lenke til kommentar
De fleste uvitende sier at emo er selvskadere og de som skiller ser ut(det at vi skiller oss ut stemmer).

 

Uvitenhet og lite kunnskap er vel den største grunnen til fordommer...

 

Men noen personer har det jo klikket helt for da, det er det jo ikke tvil om. Men disse emoene må jo ha en grunn siden de skiller seg ut på den måten sant ? Så basert på klesstil, musikkvalg og galinger som kutter seg selv for ( oppmerksomhet eller noe ) så former vi oss et visuelt bilde av en emo.

 

Selv så forstår jeg ikke de.

Lenke til kommentar
Men noen personer har det jo klikket helt for da, det er det jo ikke tvil om. Men disse emoene må jo ha en grunn siden de skiller seg ut på den måten sant ? Så basert på klesstil, musikkvalg og galinger som kutter seg selv for ( oppmerksomhet eller noe ) så former vi oss et visuelt bilde av en emo.

 

Selv så forstår jeg ikke de.

Klikket helt for? Neppe.

At vi kler oss slik vi gjør på grunn av musikken stemmer, at vi kutter oss derimot stemmer ikke, selvskadinger går mer under gother enn emo.

De fleste "ekte" emoene er emoer på grunn av at de finner trøst i musikkstilen.

Lenke til kommentar
Men noen personer har det jo klikket helt for da, det er det jo ikke tvil om. Men disse emoene må jo ha en grunn siden de skiller seg ut på den måten sant ? Så basert på klesstil, musikkvalg og galinger som kutter seg selv for ( oppmerksomhet eller noe ) så former vi oss et visuelt bilde av en emo.

 

Selv så forstår jeg ikke de.

Klikket helt for? Neppe.

At vi kler oss slik vi gjør på grunn av musikken stemmer, at vi kutter oss derimot stemmer ikke, selvskadinger går mer under gother enn emo.

De fleste "ekte" emoene er emoer på grunn av at de finner trøst i musikkstilen.

 

Tror likevel du finner MANGE flere selvskadere /wannabe selvskadere i emomiljø enn f.eks trancemiljø el hip-hopmiljø.

 

Emoer=kuttere, og det har gitt oss mange gode vitser =)

Lenke til kommentar
hva kan man gjøre for at det ikke lager så mye lyd å knuse ruter?

Smør inn et håndkle med vaselin og kleb det på ruta før du slår. Det vil fortsatt smelle litt selvfølgelig men vaselinet sørger for at ikke et ras med glasskår treffer bakken/gulvet.

 

Fikk tipset av stefaren min som igjen fikk det fra en ekte innbruddstyv. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...