Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tips til sjarmering til sensor?:P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gjør heller litt mer ut av selve oppgaven. hva slags oppgave har du? smisking på siden er en usikker måte å høyne karakteren på, annet enn å bare oppføre seg normalt høflig, som tidligere nevnt. om du skal holde et foredrag, velg en litt utradisjonell problemstilling som innebærer litt mer kildearbeid enn å bare kopiere/forenkle en bok. om du kan basere fakta på intervjuer, avisartikler, fagavhandlinger og samtidig vise objektiv kildekritikk underveis burde du ligge godt an.

Lenke til kommentar

Personlig skal jeg presentere meg som:

 

Hei jeg heter **** ****, jeg har også gått ved navnet 1543 de siste ukene.

 

For de som ikke tar den orker jeg ikke forklare meg. :mad: alle som har hatt eksamen burde klare det med en gang.

 

Edit: Tja, nå har ikke alle hatt eksamen her, hvertfall så er det nummeret jeg brukte på alle eksamenene mine.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Ta på deg findressen, håndhils og presenter deg skikkelig, smil og vær litt "utadvendt". Bruk mange flotte ord. Selv hadde jeg muntlig tentamen i samfunnskunnskap, og jeg sa egentlig ingenting relevant til temaet. Jeg sa noe sånn som.

 

"Hei, mitt navn er Even og jeg har valgt temaet rusmiddel, da dette er et aktuelt og ikke minst økende problem blant dagens ungdom."

 

Fikk 4+ :dontgetit:

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
mitt råd: ta med hagla og stik den inn i kjeften på sensor og si enten gir du meg sekser ellers dør du. det funker fett.

8801524[/snapback]

Personelig erfaring eller?

8801532[/snapback]

jepp... lol

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
har ikke hatt muntlig ennå men vurdere tanken. muntlig på mandag
Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...