Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som overasket meg litt var at dem heller sendte meg en ny PC istedenfor å få den på service eller at en skulle komme hit å fikse det..

 

Han dreiv å snakka om at dekslene ikke satt på plass, men de har jeg jo sett på og de sitter jo som de skal.

 

Han kom fram til at det har chassiet som var skeivt og han skulle sjekke opp om det bare var plastikken som måtte byttes eller om jeg skulle få ny. 10min seinere ringte han opp igjen å sa at jeg skulle få ny :)

 

Schenker skulle kontakte meg etter at jeg hadde fått den nye slik at vi kunne avtale henting av "gammle pcen".

 

Dells kundeservice har vel den beste servicen som jeg har vært bort i, veldig fornøyd med dem!

Endret av Core2dou
Lenke til kommentar
Det som overasket meg litt var at dem heller sendte meg en ny PC istedenfor å få den på service eller at en skulle komme hit å fikse det..

 

Han dreiv å snakka om at dekslene ikke satt på plass, men de har jeg jo sett på og de sitter jo som de skal.

 

Han kom fram til at det har chassiet som var skeivt og han skulle sjekke opp om det bare var plastikken som måtte byttes eller om jeg skulle få ny. 10min seinere ringte han opp igjen å sa at jeg skulle få ny :)

 

Schenker skulle kontakte meg etter at jeg hadde fått den nye slik at vi kunne avtale henting av "gammle pcen".

 

Dells kundeservice har vel den beste servicen som jeg har vært bort i, veldig fornøyd med dem!

 

 

Flott at noen er det, for jeg er alt annet enn fornøyd.

Jeg bestilte med samme specs som enkelte her inne på forumet og tok idag kontakt med dell for rundt 6-7. gang på en uke. Det har seg slik at dagen etter jeg bestilte, fikk jeg vite om Penryn prosessoren og ba da om å få den. Det skulle ikke være noe problem og fikk bekreftelse på det. Det som selgeren gjorde samtidig som han skiftet prosessor, var å skifte farge på skjermen (fra blå til sort). Da jeg idag snakket med Dell for å høre hvor min ble av fikk jeg beskjed om at hadde jeg bestilt blå skjerm ville jeg hatt den idag eller i morgen, men siden jeg hadde bestilt sort ville den kanskje ikke komme før etter påske. Jeg forklarte så saken, at jeg faktisk IKKE hadde bestilt sort, men at det var en selger som hadde omgjort dette, og fikk da beskjed om at jeg enten kunne velge å ta sort eller bli flyttet bakerst i køen om en med blå skjerm. Da vil jeg altså få den etter påsken, og da er jeg ikke lengre i Norge. HURRA. GO DELL!

Lenke til kommentar
Noen som har problemer med at PCen vipper noe veldig? Min vipper en del og er veldig irriternde :p Kan jeg sende den inn slik at det blir fiksa?

 

Bare lurer på en ting:

 

Jeg har hatt den i 1mnd og 10dager, kan jeg levere den inn igjen å få pengene tilbake/ få en anna pc? Bare lurer :p

 

Går ut ifra at dette er med batteriet? Det er litt irriterende at den ene puten sitter på batteriet, slik at den vipper mye når batteriet er ute og den går på nettstrøm.

Lenke til kommentar
Hm. Hva med en egen tråd; "Når får jeg min Dell XPS m1330, og hvor er den i Schenker systemet" Må snart være over 90% av innlegga i denne tråden. Kan ikke være mye morro for en fersk innehaver å finne informasjon som har med selve maskinen å gjøre. Synd at ikke trådstarteren er aktiv, slik at førstesiden kunne vært oppdatert med relevant informasjon om drivere og fremgangsmåter. Slik det er i de fleste andre "Den store ...... tråden" Kanskje dette burde vært noe moderatorene burde ha tatt tak i. For denne tråden er svært lite oversiktlig. Akk ja, da var jeg ferdig med min lille utblåsning. :)

 

Helt enig! Er umulig å finne noe som egentlig hjelper til for å finne info om denne data'en. Burde vært opprettet en helt ny tråd om denne da det er mye forskjellig fra da PC-en kom og slik den er idag.

 

Jepp, eller så burde 1. post få seg en SERIØS makeover!

Lenke til kommentar
Noen som vet om en ny rabattkode nå som det er torsdag? Den tidligere fungerte vel bare til 05.03.08 ? Sikler sånn på denne maskinen men er det penger å spare kan jeg heller vente bittelitt :)

 

 

Denne ukens rabattkode gir bare avslag på en Inspiron 531 så vidt jeg så. Men værsågod, prøv i vei; V0CTHG?8W?TNFL

Lenke til kommentar
Noen som vet om en ny rabattkode nå som det er torsdag? Den tidligere fungerte vel bare til 05.03.08 ? Sikler sånn på denne maskinen men er det penger å spare kan jeg heller vente bittelitt :)

 

Kommer jo nye rabattkoder nå og da. For noen uker siden var det rabattkode på hele 15%.

Selv bestilte jeg toppspesifisert i går med 10% rabattkoden som gikk ut da. Da hadde jeg sittet "på gjerdet" og fulgt med i 2 mnd, så nå måtte jeg bare hoppe i det og bestille.

 

Er veldig godt fornøyd med prisen jeg fikk. Nye penryn T9300, 4GB ram +++, 320GB HD til under 10 000,-. For mitt vedkommende ble det 3000,- billigere enn første gang jeg vurderte å bestille, da med T7500 og mindre harddisk, så jeg følte at tiden var inne nå....

 

Billigere blir det sikkert,med enda bedre spesifikasjoner, men tror ikke Dell gir bort maskinene heller... :D

Lenke til kommentar
Det som overasket meg litt var at dem heller sendte meg en ny PC istedenfor å få den på service eller at en skulle komme hit å fikse det..

 

Han dreiv å snakka om at dekslene ikke satt på plass, men de har jeg jo sett på og de sitter jo som de skal.

 

Han kom fram til at det har chassiet som var skeivt og han skulle sjekke opp om det bare var plastikken som måtte byttes eller om jeg skulle få ny. 10min seinere ringte han opp igjen å sa at jeg skulle få ny :)

 

Schenker skulle kontakte meg etter at jeg hadde fått den nye slik at vi kunne avtale henting av "gammle pcen".

 

Dells kundeservice har vel den beste servicen som jeg har vært bort i, veldig fornøyd med dem!

 

 

Flott at noen er det, for jeg er alt annet enn fornøyd.

Jeg bestilte med samme specs som enkelte her inne på forumet og tok idag kontakt med dell for rundt 6-7. gang på en uke. Det har seg slik at dagen etter jeg bestilte, fikk jeg vite om Penryn prosessoren og ba da om å få den. Det skulle ikke være noe problem og fikk bekreftelse på det. Det som selgeren gjorde samtidig som han skiftet prosessor, var å skifte farge på skjermen (fra blå til sort). Da jeg idag snakket med Dell for å høre hvor min ble av fikk jeg beskjed om at hadde jeg bestilt blå skjerm ville jeg hatt den idag eller i morgen, men siden jeg hadde bestilt sort ville den kanskje ikke komme før etter påske. Jeg forklarte så saken, at jeg faktisk IKKE hadde bestilt sort, men at det var en selger som hadde omgjort dette, og fikk da beskjed om at jeg enten kunne velge å ta sort eller bli flyttet bakerst i køen om en med blå skjerm. Da vil jeg altså få den etter påsken, og da er jeg ikke lengre i Norge. HURRA. GO DELL!

 

Tja, det er vel ikke akkurat definisjon på dårlig kundeservice. Dell virker jo tross alt på tilbudssiden, gav deg ny prosessor og var villig til å sende deg ny PC med rett farge (den sorte er mye tøffere!) Bare synd at du reiser bort etter påske, men det er jo ikke Dell sin skyld..

Lenke til kommentar
Det som overasket meg litt var at dem heller sendte meg en ny PC istedenfor å få den på service eller at en skulle komme hit å fikse det..

 

Han dreiv å snakka om at dekslene ikke satt på plass, men de har jeg jo sett på og de sitter jo som de skal.

 

Han kom fram til at det har chassiet som var skeivt og han skulle sjekke opp om det bare var plastikken som måtte byttes eller om jeg skulle få ny. 10min seinere ringte han opp igjen å sa at jeg skulle få ny :)

 

Schenker skulle kontakte meg etter at jeg hadde fått den nye slik at vi kunne avtale henting av "gammle pcen".

 

Dells kundeservice har vel den beste servicen som jeg har vært bort i, veldig fornøyd med dem!

 

 

Flott at noen er det, for jeg er alt annet enn fornøyd.

Jeg bestilte med samme specs som enkelte her inne på forumet og tok idag kontakt med dell for rundt 6-7. gang på en uke. Det har seg slik at dagen etter jeg bestilte, fikk jeg vite om Penryn prosessoren og ba da om å få den. Det skulle ikke være noe problem og fikk bekreftelse på det. Det som selgeren gjorde samtidig som han skiftet prosessor, var å skifte farge på skjermen (fra blå til sort). Da jeg idag snakket med Dell for å høre hvor min ble av fikk jeg beskjed om at hadde jeg bestilt blå skjerm ville jeg hatt den idag eller i morgen, men siden jeg hadde bestilt sort ville den kanskje ikke komme før etter påske. Jeg forklarte så saken, at jeg faktisk IKKE hadde bestilt sort, men at det var en selger som hadde omgjort dette, og fikk da beskjed om at jeg enten kunne velge å ta sort eller bli flyttet bakerst i køen om en med blå skjerm. Da vil jeg altså få den etter påsken, og da er jeg ikke lengre i Norge. HURRA. GO DELL!

 

Tja, det er vel ikke akkurat definisjon på dårlig kundeservice. Dell virker jo tross alt på tilbudssiden, gav deg ny prosessor og var villig til å sende deg ny PC med rett farge (den sorte er mye tøffere!) Bare synd at du reiser bort etter påske, men det er jo ikke Dell sin skyld..

 

Haha, men når jeg faktisk vil ha blå, som de også sa hadde gjort at jeg allerede hadde hatt den i hende nå, så er det litt kjipt. Skal nok rekke å få den ila påsken, men har bare hatt så utrolig mye mas med de nå at jeg vil nok ikke anbefale dell til noen. Ikke ennå i alle fall...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...