saimon Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Snart i Outlands lvl med palaen min, men lurer på hvor langt inn i holy jeg må være for u kunne fungere som healer? vil jo helst ha en build som gir litt dps, og fortsatt være i stand til å faktisk lvle på egenhånd og. Mao, en build som kan heale, men som også funker fett til solo.
samebob Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 lvlet 60-70 holy jeg. Men ville egentlig ikke anbefalt det:P Vist du vill være bra i instancer så kan du jo gå prot/ret eller prot/holy Protection paladins vill jeg si er veldig effektivt i instancer og Solo er det fett å gå med en slow 2h å få reckoning <3
Stoop kid Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Med healing-gear kan du heale greit i alle instances mens du levler som paladin, uavhengig av spec.
Kombat-Kaare Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Snart i Outlands lvl med palaen min, men lurer på hvor langt inn i holy jeg må være for u kunne fungere som healer?vil jo helst ha en build som gir litt dps, og fortsatt være i stand til å faktisk lvle på egenhånd og. Mao, en build som kan heale, men som også funker fett til solo. 8781004[/snapback] Du kan fungere fett som healer bare du har healing gear. Første gang jeg forsøkte meg som healer med paladinen var på level 67. fordi jeg ikke trodde jeg kunne klare det uten å være full holy (var 17/0/41, ret-spec altså). Faktisk gikk det kjempefint, for healing gearet jeg hadde plukka opp som questrewards på veien holdt helt fint for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå