Gå til innhold

Age of Conan VS Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Funcom bringer her frem en hel masse ting som vil være spennendes, noe nytt og noe svakt prøvd ut før.

 

Ordentlig dialog med NPC'er hvor man har flere valg som svar, der man kan være både snill og slem, og utfall av hva man velger kan bety noe.

 

Noe slikt som Baldur's Gate serien har?

8872212[/snapback]

Ser at ingen har svart på denne.

 

Slik jeg har forstått dialogen med npc'er, er det mer at man skal ha det litt morsomt når man leser loggen enn at man påvirker sin alignment slik som i BG.

F.eks man kan si til noen som ber deg hente noe, "gjør det sjæl" e.l. Dette som et valg istedet for Next, hvis du skjønner.

 

Eksempel:

Et av questene som er vist, har med en npc som netopp har mista si kone. Da kan man være "kul", og komme med kyniske og følelseskalde kommentarer som "Finn ei ny ei" etc. Dette har FunCom lagt inn for å støtte opp under den brutale Conan loren såvidt jeg forstår. Jeg tror uansett hva man velger, så vil kanskje teksten endre seg noe, men resultatet ende opp med det samme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et spørsmål til Warhammer gutta:

 

Er det slik at hele verdenen er en stor instance?

Som blir resatt fra tid og annen?

8972714[/snapback]

Deler av verden er statisk, i tilfellet city siege vil det være en periode der en angriper og raserer byen før det på et og annet vis blir resatt. Om det da er NPC-forsvar som komme til unnsetning og rulle over alle i byen og kaster dem på dør eller om folk bare blir teleportert ut på et vis gjenstår å se.

 

Forskjellige former for RvR er også instancer i forskjellig grad, andre deler er mer statisk satt opp.

Lenke til kommentar

 

http://stage6.divx.com/Age-of-Conan/video/...C---Atzels-720P

 

Ny film fra Age of Conan. Ser bedre og bedre ut. Men jeg må si jeg ble skuffet av animasjonene denne gangen. Virket som Funcom har hyret noen som ikke er helt god på høyre beinet sitt. Det er greit når en bestemt fyr går slik, men når absolutt alle har slike animasjoner blir det litt drøyt. De håndlagde animasjonene var heller ikke så bra :no: Men det er nok slikt som skjer når du bruker motion capture på noe, og må gjøre resten på den gamle måten. Ulvene/hundene, huff så dårlig.

 

Hater "speedtree" trærne, og det virket som om skyggene på gjerdet ikke var helt "ok".

 

Men ellers utrolig flott :thumbup: Flagrende hår, sweeeet :dribble: Vis meg litt magi gameplay, så er dere enda et steg nærmere pengene mine Funcom.

 

Edit: Links :whistle:

Endret av Phoenixs
Lenke til kommentar

"You are soo last Friday.." ;)

8983339[/snapback]

Et mirror i HD her:

http://www.gametrailers.com/player/21129.html

 

Ikke overraskende har det blitt endel reaksjoner på oppdateringen av Ranger klassen på det offisielle forumet. Spesielt rundt dette med uendelig antall piler...

 

Samtidig er dette med forskejllige skade på kroppen tatt bort, og cone-systemet med 3person view lagt til (var vel bare 1.person freeview før). Aner vi en arcadifisering her......? Eller en WoWifisering?

 

Håper ikke dette er et tegn på at virkeligheten har innhentet FunCom...

Jeg blir ihvertfall ivrig etter å teste hvordan det funker nå :)

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

"You are soo last Friday.." ;)

8983339[/snapback]

Et mirror i HD her:

http://www.gametrailers.com/player/21129.html

 

Ikke overraskende har det blitt endel reaksjoner på oppdateringen av Ranger klassen på det offisielle forumet. Spesielt rundt dette med uendelig antall piler...

 

Samtidig er dette med forskejllige skade på kroppen tatt bort, og cone-systemet med 3person view lagt til (var vel bare 1.person freeview før). Aner vi en arcadifisering her......? Eller en WoWifisering?

 

Håper ikke dette er et tegn på at virkeligheten har innhentet FunCom...

Jeg blir ihvertfall ivrig etter å teste hvordan det funker nå :)

8985653[/snapback]

 

Slik jeg forsto det så er forskjellig skade på kroppen greia tatt vekk på cone skytinga, mens når man er i "sniper" mode, eller første persons sikting så kan det fungere.

EDIT: Du hadde rett maanemann..

Det virker som om de måtte ta vekk det med tanke på ballanseringen blandt melee og ranged. En ranger MÅTTE altså være en FPS gud om han skulle kunne gjøre sin rolle.

 

Uansett, så vil man gjøre mer skade i 1'st person view, der man sikter ordentlig.

 

 

Det at man har en Cone skyting i 3person view trengs ikke være en arcadisering da, for det spørs helt på hvor stor Cone dette er snakk om.

 

Range har alltid vært rundt 30-40 meter i 3person, og hvis da man har bare 1 meter bredde ytters i sin Cone på 40 meter så må man liksom sikte ganske godt for å treffe fordet om.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Det skal få negative konsekvenser i en eller annen form at hovedstaden din blir tapt, samtidig som det er belønning for å gjøre det samme mot fienden.

8987885[/snapback]

Joda jeg skjønte det, men er det virkelige "negative" konsekvenser når byen bare blir resatt og alt blir som normalt etter du har tapt/vunnet?

 

Vi man ikke etterhvert å ha sett dette flere ganger i løpet av ett år f.eks bare gi litt f*** når man ser fienden angripe sin by pga man vet at det ikke vil ha noe å si for deg "in the long run"?

 

Hva er konsekvensene?

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...