Gå til innhold

Age of Conan VS Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Spørs da om WAR kommer til avtalt tid..... Ganske vanlig dette med utsettelser.

9254316[/snapback]

WAR har da allerede blitt utsatt. Tvilsomt det blir utsatt ytterligere.

9256017[/snapback]

 

AoC hadde også blitt utsatt 1 eller 2 ganger fra før av, men de utsatte det for det :p

9256639[/snapback]

Ja, det er WAR vi snakker om her. Så ikke mye vits i å vise til tendenser hos FunCom om du vil predikere ting hos EA Mythic.

 

Mythic synes jeg er veldig flinke å vise progresjonen i utviklingen av spillet, noe som jeg har savnet fra Funcom. Mye screenshots, videoer, osv med hvert nyhetsbrev. Som igjen har vært med å underbygge mistanken om utsettelsen som Funcom nå viste frem. De viste liten progresjon i utviklingen.

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal teste begge, men frister jævlig med WoW, tviler jeg orker det jalla-systemt som spellcaster på AOC. Drive å sette musen over de for å treffe, arg; stress sier jeg bare. Men å targete er så mye enklere. + at WAR kommer ut tidligere, så jeg kjøper nok det til AOC kommer uansett! :D

9259562[/snapback]

 

Jalla system? Så der magien er risikofylt og ukjent det blir jalla for deg? Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Skal teste begge, men frister jævlig med WoW, tviler jeg orker det jalla-systemt som spellcaster på AOC. Drive å sette musen over de for å treffe, arg; stress sier jeg bare. Men å targete er så mye enklere. + at WAR kommer ut tidligere, så jeg kjøper nok det til AOC kommer uansett! :D

9259562[/snapback]

 

Jalla system? Så der magien er risikofylt og ukjent det blir jalla for deg? Hvor gammel er du?

9260101[/snapback]

 

Snakket PVP-vis, at man må drive å gå nuts på musa for å treffe en som hopper unna hele tiden, mens man bommer på hver spell og mister all mana. Men, tiden får vise hva final blir.

Lenke til kommentar
Skal teste begge, men frister jævlig med WoW, tviler jeg orker det jalla-systemt som spellcaster på AOC. Drive å sette musen over de for å treffe, arg; stress sier jeg bare. Men å targete er så mye enklere. + at WAR kommer ut tidligere, så jeg kjøper nok det til AOC kommer uansett! :D

9259562[/snapback]

 

Jalla system? Så der magien er risikofylt og ukjent det blir jalla for deg? Hvor gammel er du?

9260101[/snapback]

 

Snakket PVP-vis, at man må drive å gå nuts på musa for å treffe en som hopper unna hele tiden, mens man bommer på hver spell og mister all mana. Men, tiden får vise hva final blir.

9260432[/snapback]

Om det blir utfordrende\skill basert er det jo bare bra, men skal jo selvfølgelig ikke være plagsomt heller.

Lenke til kommentar
Det att AoC får begrenset PvP må du nok begrunne trur jeg.

 

AoC har helt fra starten av vært laget om og rundt PvP.

WAR og AoC har vell så og si samme PvP oppsett der PvE foregår på ett sted og PvP på ett annet? Sant?

Det jeg egentlig lurte på asimov:

Du må begrunne hvorfor AoC får begrenset PvP, for det er jeg litt interisert i å lese om.

8828062[/snapback]

de hadde ikke implementert pvp engang før i veldig sene builds(ja kjenner folk i funcom)....

9248327[/snapback]

Hva mener du med sene builds?

 

Den tidligste "FAQen" ble laget i April 2005, hvor det stod at man vil ha PvP i spillet.

PvP var noe dem hadde i en av deres tidligste "Internal Closed Beta" builds.

Beviset kom fra en person som brøt NDAen.

 

Så da lurer jeg på hva din "bekjente" har sakt om saken, samt hva du mener når du sier "sene builds"?

Lenke til kommentar
Skal teste begge, men frister jævlig med WoW, tviler jeg orker det jalla-systemt som spellcaster på AOC. Drive å sette musen over de for å treffe, arg; stress sier jeg bare. Men å targete er så mye enklere. + at WAR kommer ut tidligere, så jeg kjøper nok det til AOC kommer uansett! :D

9259562[/snapback]

 

Jalla system? Så der magien er risikofylt og ukjent det blir jalla for deg? Hvor gammel er du?

9260101[/snapback]

 

Snakket PVP-vis, at man må drive å gå nuts på musa for å treffe en som hopper unna hele tiden, mens man bommer på hver spell og mister all mana. Men, tiden får vise hva final blir.

9260432[/snapback]

Om det blir utfordrende\skill basert er det jo bare bra, men skal jo selvfølgelig ikke være plagsomt heller.

9263306[/snapback]

 

Nettopp det jeg mener.

Lenke til kommentar
Skal teste begge, men frister jævlig med WoW, tviler jeg orker det jalla-systemt som spellcaster på AOC. Drive å sette musen over de for å treffe, arg; stress sier jeg bare. Men å targete er så mye enklere. + at WAR kommer ut tidligere, så jeg kjøper nok det til AOC kommer uansett! :D

9259562[/snapback]

Trur du har missforstått hvordan man som spellcaster kaster spells.

Lenke til kommentar
Skal teste begge, men frister jævlig med WoW, tviler jeg orker det jalla-systemt som spellcaster på AOC. Drive å sette musen over de for å treffe, arg; stress sier jeg bare. Men å targete er så mye enklere. + at WAR kommer ut tidligere, så jeg kjøper nok det til AOC kommer uansett! :D

9259562[/snapback]

Trur du har missforstått hvordan man som spellcaster kaster spells.

9270844[/snapback]

 

Jepp enig med o(O)phus, trur du skal sjekke det offisielle forumet med tanke på spellcasting og spellweaving. Det ligger mye info om dette, og min oppfatning er at dette ikke blir vanskelig. Bare utfordrende, og kaskje litt risikofylt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...