Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Håper ikke at Skjelbred blir tatt ut, han har vært tafatt så langt denne sesongen.

 

Han fortjener det absolutt ikke. Men hvem vet hva som skjer, Drillo kan overraske de fleste. Forøvrig fatter jeg ikke at ikke Bruer er inne i diskusjonen, mannen har virkelig blomstret sentralt som midtbaneanker i år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fevang x2 burde blitt tatt ut, sammen med Steffen Hagen. Og så vil jeg personlig se bugge pettersen som keeper. Har imponert meg mer enn Høie for å være ærlig. Selv om jeg i det lange løp håper Jarstein beholder plassen. Han var veldig god i Odd, og har et enormt potensiale.
Har faktigst trua på Morten Fevang, og at Brenne og Hagen uteblir.
Lenke til kommentar
Herlig. Fevang og Brenne er begge med.

 

Helt utrolig at Brenne er der foran Fevang. Håper det forbanna laget taper vilt.

Selv om ingen av dine kjære Start spillere ikke kom med, trenger du ikke ønske landslaget vondt! Jeg er enig i at Geir Ludvig fortjente muligheten på landslaget nå, men det kommer en tid for han også!

Lenke til kommentar
Men hvorfor MORTEN og ikke GEIR LUDVIG?

 

Våkn opp. De spiller ikke engang på samme del av banen. morten er stopper, Geri Ludvig er midtbanespiller. De var ikke engang i konkurranse med hverandre. Om noen, så stod det mellom brenne og Geir Ludvig som Drillo sa.

 

naturlig nok veldig fornøyd med uttaket som Odd supporter.

Lenke til kommentar

Keepere:

Rune Almenning Jarstein

Jon Knudsen

Håkon Opdal

 

Utespillere:

Trond Erik Bertelsen

Simen Brenne

Daniel Braaten

John Carew

Morten Fevang

Christian Girndheim

Brede Hangeland

Henning Hauger

Erik Huseklepp

Jon Inge Høiland

Steffen Iversen

Morten Gamst Pedersen

Tore Reginiussen

Bjørn Helge Riise

John Arne Riise

Per Ciljan Skjelbred

Fredrik Winsnes

Kjetil Wæhler

 

Her er troppen.

 

Regner med at det blir forfall som vanlig, så ikke se bort ifra at Geir Ludvig kommer inn uansett ;)

Lenke til kommentar
Den beste norske spilleren i TL i år ble utelatt. Skandale.

 

Og Sameboe, har aldri likt Norge. Klarer ikke heie på et lag som har masse spillere jeg hater, og ingen jeg liker.

Hvem er den beste norske spilleren i Tippeligaen i dine øyne da?

 

Legg også merke til at INGEN fra Enga er med! Da BØR vel du som hater Enga være fornøyd?

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Den beste norske spilleren i TL i år ble utelatt. Skandale.

 

Og Sameboe, har aldri likt Norge. Klarer ikke heie på et lag som har masse spillere jeg hater, og ingen jeg liker.

Hvem er den beste norske spilleren i Tippeligaen i dine øyne da?

 

 

Regner med han tenker på GL Fevang. Personlig synes jeg Brenne har vært bedre, og synes det var et helt riktig valg, men er som sagt ikke helt nøytral :p

Lenke til kommentar
Den beste norske spilleren i TL i år ble utelatt. Skandale.

 

Og Sameboe, har aldri likt Norge. Klarer ikke heie på et lag som har masse spillere jeg hater, og ingen jeg liker.

Hvem er den beste norske spilleren i Tippeligaen i dine øyne da?

 

 

Regner med han tenker på GL Fevang. Personlig synes jeg Brenne har vært bedre, og synes det var et helt riktig valg, men er som sagt ikke helt nøytral :p

Bolaños er vel heller ikke akkurat nøytral, og tenker helt feil når det gjelder landslag.... Han får vel hetta om noen på det spanske landslaget joiner United, ettersom de automatisk blir hat materiale da :p

Lenke til kommentar

Fevang har vært klart best. Se på mannens prestasjoner da. Trer gjennom spillere med krempasninger fra alle steder, scorer mål selv, og dribler av hvem som helst.

 

Bare se på TL-manager! :p

 

Om noen spanske spillere går til United, er et hypotetisk spørsmål. Det skjer ikke :)

Lenke til kommentar

Keepere:

Rune Almenning Jarstein - Dårlig valg av By Riise. Helt klart den med flest tabber til nå i TL.

Jon Knudsen - Fortjent. Veldig lite som kan ansees som tabber, klart førstevalg i mål!

Håkon Opdal - Kan vel bøye meg her også, Opdal har få tabber i år, er Brann forsvaret som har sviktet han!

 

Utespillere:

Trond Erik Bertelsen - Helt greit i mine øyne!

Simen Brenne - Fortjent plass, vært en gigant på midtbanen til Odd.

Daniel Braaten - På et år har han løftet seg, fortjener plassen sin!

John Carew - Selvskreven.

Morten Fevang - Fortjent her også, forudnrer meg ikke om han starter!

Christian Girndheim - Blitt en gigant i Nederland, Norges beste midtbanespiller per dags dato!

Brede Hangeland - Selvskreven.

Henning Hauger - Ikke sett mye, men mener Fevang og Hæstad har vært bedre.

Erik Huseklepp - Fortjent, vært Brann sin gigant denne sesongen!

Jon Inge Høiland - Helt grei nok!

Steffen Iversen - Ivers er alltid med, synes Moldskred eller Moa hadde vært bedre men :<

Morten Gamst Pedersen - Hatt en god slutt på sesongen i England.

Tore Reginiussen - Ikke spilt veldig bra, men helt klart landslaget på Tore.

Bjørn Helge Riise - Når en heter Riise er man automatisk på landslaget, mener han er den spilleren med klippekort per dags dato av TL spillerne.

John Arne Riise - Selvskreven.

Per Ciljan Skjelbred - Ikke fortjent i det hele tatt!

Fredrik Winsnes - Helt grei han også.

Kjetil Wæhler - Har ikke fulgt med på Kjetil, men han har vært god under Drillo.

 

 

Fevang har vært klart best. Se på mannens prestasjoner da. Trer gjennom spillere med krempasninger fra alle steder, scorer mål selv, og dribler av hvem som helst.

 

Bare se på TL-manager! :p

 

Om noen spanske spillere går til United, er et hypotetisk spørsmål. Det skjer ikke :)

Fordi Liverpool henter alle :D?

Lenke til kommentar

Klart best er vel strengt tatt diskutabelt. Han har selvfølgelig vært klart best i dine øyne, på samme måte som Morten Fevang har vært best i mine, og på samme måte som en Moldefan sikkert ville trukket frem en av de senegaleserne.

 

Ting blir fort ekstremt subjektive i fotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...