Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken Bil kjører du? (Eller Mora di!)


bjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjører en 87-modell Opel Omega 2.3 TD med automat!

En smule mer behagelig enn 86-modell Audi 80 GTE og 85-modell Audi 100 2.3 CS Quattro!

Riktignok klatrer jeg ikke oppover mot 2007-modeller i et veldig raskt tempo, men unnskylder meg med at jeg er student :p

 

Min far sverger til Mercedes og har nå byttet til en 93-modell MB 250 TD, med manuell kasse.

Mens min mor har kjøpt seg en 99-modell Audi A6 Avant 1.9 TDI!

Min stefar kjører en Mitsubishi Pick-up av en eller annen årgang.

 

Nei, bil har aldri vært veldig høyt prioritert i familien :p

Lenke til kommentar

Har en Kia Rio 2006 modell. 112HK (bensin), 1,6l. Er fin og praktisk bil til familien. Fin for øyet er den også.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
kia_rio.jpg

kia-rio-5-doors1_wh.jpg

 

Anbefaler den for folk som er ute etter en bil som hverken er for stor eller liten. Men dieselutgaven er litt kraftigere og bedre.

 

http://www.amotor.no/test/biltest/kia_rio_...sterinnen/23316

http://www.dinside.no/php/art.php?id=279423

 

(ja jeg vet det er sjokkerende å lese at noen anbefaler KIA, var selv sjokkert av å ende opp med å kjøpe en. Ny lovende bil kommer også, les her.)

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Nå har Kine og jeg akkurat kommet hjem fra bilforhandleren. Vi skulle egentlig bare innom for å prøvekjøre noen biler, men tror dere ikke at Kine fikk følelser for en Toyota Avansis 06 modell.

Det endte med at vi ble sittende på kontoret til selgeren og fikk et skikkelig prisoverslag. Jeg tror Kine har forelsket seg i den bilen.

Så kanskje det blir bil på oss snart?

:hmm:

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Heisann!

 

Nå har Kine og jeg akkurat kommet hjem fra bilforhandleren. Vi skulle egentlig bare innom for å prøvekjøre noen biler, men tror dere ikke at Kine fikk følelser for en Toyota Avansis 06 modell.

Det endte med at vi ble sittende på kontoret til selgeren og fikk et skikkelig prisoverslag. Jeg tror Kine har forelsket seg i den bilen.

Så kanskje det blir bil på oss snart?

:hmm:

7513893[/snapback]

 

Aah, den vurderer jeg å kjøpe selv. Sikler også litt etter Audi A4 Avant 06-mod, mazda 6 stv 06-mod.

 

Mazdaen eller Avensis'en er kanskje de mest fornuftige av disse 3, men Audi'n en del stiligere syns jeg. Uansett så skal jeg ha han en svart stasjonsvogn :p

 

Kjører forøvrig for tiden en Mazda 626 GE 96-mod

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...