Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken Bil kjører du? (Eller Mora di!)


bjaa

Anbefalte innlegg

mamma har en suzuki grand vitara xl-7 04modell

 

pappa har en peugot partner

 

jeg vil ha en Hummer H-1 jeg bor jo langt inn i skauen så 4 hjulstrek er nødvendig om vinteren med mindre du er like gal som faren min da.

 

 

4x4tuning026016xp.jpg

 

6490431[/snapback]

 

Hør på mamma du!

 

Skal du har en bil som er god om vinteren, så er ikke Hummeren den beste, men så regner jeg med du kjøper Hummeren fordi den er litt "sjef" å kjøre(antar jeg), og ikke fordi den har 4WD.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mamma: Ford Mondeo

Pappa: Ford Mondeo (Har en Toyota av noe slag som egentlig er jobben sin da)

Bestemor&Bestefar: Volvo 240

Morfar: Golf IV

Onkel /m fam: Audi A4

Andre Onkel /m fam: Opel Astra og Nissan ettellerannet

Tante /m fam: VW Caravelle

Naboen: VW Passat & Audi Q7

Annen nabo: Audi S4

Tredje nabo: Ford Mondeo og Toyota ettellerannet.

Lenke til kommentar
Største floppet siden krigen, Koenigseggene er i samme klasse men MYE bedre.

6491579[/snapback]

 

Å si det er den største floppen siden krigen er å ta litt hardt i, siden nettopp de fikk til hva de ønsket; å inneha rekorden som verdens raskeste serieproduserte bil. Det aller største problemet til denne bilen er verken at du har upresis girkasse eller at du sitter midt i, men derimot at hele bilen rister som et fly fra krigens dager når man beveger seg noe særlig over det alle andre biler kan. Ikke bare skaper dette livsfarlige situasjoner, men det gjør det også svært ubekvemt. Skal en ha en bil fra McLaren burde man heller gå for SLR.

 

Eventuelt kan man heller sikle på andre sportsbiler som er langt bedre enn denne, slike som Utlimate Gt, koenigsegg crx og Buggati Veyron (sistnevnte har i hvert fall klasse over seg, og har noe av det kraftigste du kan få tak på motormarkedet. Bugatti måtte for eksempel fjerne alt av beskytelse for motoren slik at motoren skulle få nok luft.) Også har man jo biler i helt andre klasser, slike biler som Spyker c8 og c12, dette er biler som jeg liker mye bedre.

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Skjønner godt at du liker den, sikkert hundretusenvis av mennesker som har den McLaren F1 plakaten på veggen. Vil bare prøve å understreke at det ikke er verdt strevet å få tak i en. Forøvrig vil jeg si at si at eksempelet ditt med Rolls Royce var ganske dårlig ettersom de er meget bra utført i dyre materialer som blir håndlagd. De fleste er også gode å kjøre men på ingen måte en racerbil. Rolls Royce er lagd for å bli kjørt rundt i, ikke for å kjøre. :p

6492324[/snapback]

 

jeg vet det, og det var litt av poenget. Mclaren f1 lm har vært verdens raskeste bil, så den har vært på topp.

Men litt av det jeg mener er at selv om bilen ikke er den beste i performance o.l så er det favoritt-bilen min. Også pga utseendet, som jeg synes er lovely :love:

 

Men alle har sine meninger, jeg vet bare at den bilen er blitt tatt en del bilder av i Project gotham racing 3 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...