Gå til innhold

Kvalifisering NM i overklokking! Nå som sticky!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Når stoolman føler for å poste i tåden eller lage en ny om det ;)

8988989[/snapback]

 

:D

 

Jaja.. ferien er nå unnagjort. Fristen er 30 juli i denne omgang. Det er bare å fortsette!

Jeg vil vurdere prestasjoner ut i fra hardware osv. Ergo, man kan fint kvalifisere seg selv om man ikke har den råeste hardwaren. Et annet moment er jo selvsagt kjøling. Bruk hva dere vil!! Når dette er sagt, må alle allikevel være klar over at kjøling vil tas med i betraktningen. Jeg har en klar formening om hva som er en god prestasjon uansett kjøling, så dette vil ikke by på problemer.

 

SÅ..... Fritt frem....!!..... og lykke til nok en gang.. Jeg følger med..

 

 

MVH

Sturla Haukebø

arrangementsansvarlig NM i overklokking... (som jeg mener det hadde vært gøy å deltatt i selv.. :-) )

Lenke til kommentar
Hmmm... i er nok bange for at jeg vinder hva?  :D

Ej, det er i orden. :cry:

8888895[/snapback]

 

 

Bor man i Norge så er man velkommen uansett om man er hvit, grønn, sort, eller dansk. Sitter og er litt fristet til å lage dette til en åpent NM.. hehe.. synspunkter?

Jeg har jo selv slått en av de beste danskene uten at dette var noe stress.. tviler ikke på at dere kan gjøre det samme..

:D

Endret av stoolman
Lenke til kommentar
30 juli :wee:

 

Men så er HK mitt i retur hos pcutstyr og hvem vet når jeg for det igjen :dontgetit:

 

Edit: Er det noen spesiell verson av superpi dere helst vil ha ?

9057168[/snapback]

 

 

Både 1.4 og 1.5 er bra.. samma egentlig.. enormt små forskjeller.. men.. det må være superpi mod..

Lenke til kommentar

Kan poste mitt foreløpige 1M resultat med fase også:

 

P5B Deluxe

Celeron 326

1x512MB Transcend D9GMH

7950GT

Tt 430W

 

 

27,844 sek @ 4902MHz:

 

post-69744-1184224275_thumb.jpg

 

 

Tviler på at jeg får gjort så mye mer før fristen, skal på ferie hit og dit fra i morgen. Men det kan hende jeg rekker noe helt i slutten av juli, venter på deler til å gjøre ferdig autocascaden min nå, så da blir det i så fall testing av celeronen under den :cool: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...