Gå til innhold

Kvalifisering NM i overklokking! Nå som sticky!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns dere burde gå for en skikkelig vrien sammensettning av hw jeg.... :p

 

Men dette blir gøy, jeg som har sett og lest hwbot resultater og overklokkingsresultater det siste året og sett hvem som er aktive og flinke kan ikke si annet at alle de som står på listen har virkelig fortjent plassen sin. Dette kommer virkelig til å bli gøy folkens.

 

Og de som var med ifjor husker at det var jo aldeles ikke konkurransen som var morro, men alt det sosiale vi i klokkegjengen hadde sammen. :love:

Lenke til kommentar

Hmmmm.... En ledig plass... kanskje jeg får rigge meg til i kjellern og prøve å plugge i noe gammalt ræl :p

 

Grattis til de heldige som ble plukket ut btw!

 

Håper dere får fatt i DFI P35. DET hadde vært morro for deltagerne, mistenker at det er et kort som kan klokke CPUene laaaangt. Blir litt stusslig med pinglefrekvenser i en finale syns nå jeg da, selv om den beste vinner til slutt :D

 

ALternativt kan dere jo kanskje bruke DFI 680i LT, det er ikke til salgs her i Norge heller.

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar
eller hva med et X38 kort med den råeste ddr3 ram'n ;)

Men det blir vel luft i år også ?

9274872[/snapback]

 

En gang så jeg noen (tror det var stoolman) som nevnte noe med enten ln2 eller dice, eller noe i den duren. Personlig håper jeg det IKKE blir tilfelle, gir jo en enorm fordel til de som har brukt det før (og det gjelder vel neppe alle som har kommet seg videre, eller?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...