Gå til innhold

Kvalifisering NM i overklokking! Nå som sticky!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått tilslaget på 2 Opty 152, den ene kom i posten slutten av forrige uke.

 

Orthos stoppet ikke før vi satte CPU-hastigheten til 3205 i systool (sto rett før det på 3185). VCore var da 1,32 :innocent:

 

Men svinet har en fææææl temperatursensor som ikke kan stoles på litt engang :mad: 20 idle, når romtemp er 23-24, og skiten kjører på de nevnte hastigheter og spenninger. Tempen går heller NED 1 grad enn opp under load :p Spekulerer i om den egentlig blir kanske så varm når spenninga blir skrudd i været, selv om dødens sensor sier noe annet. Ellers så hater den bare volt. Tjener ittno på å gå over 1,5v, uansett.

 

Men fikk bra superpitid da (pers rek faktisk :D )

post-101601-1184589692_thumb.jpg

post-101601-1184589711_thumb.jpg

Lenke til kommentar

ikke sponsing, men du kan låne en 1gb med D9GMH av meg om du vil mot frakt ;)

 

 

Edit:

Med mindre en av sponse gutta (altså de som blir sponsa) har noe "ræl" ligganes så blir det baer frakt 1vei og du tregner ikke å engste deg for å svi ram brikka ;)

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
ikke sponsing, men du kan låne en 1gb med D9GMH av meg om du vil mot frakt ;)

 

 

Edit:

Med mindre en av sponse gutta (altså de som blir sponsa) har noe "ræl" ligganes så blir det baer frakt 1vei og du tregner ikke å engste deg for å svi ram brikka ;)

9083588[/snapback]

Joda, vis det er noen som har noe liggendes, så er det jo bare å si ifra, betaler seff frakt + kansje et lite tillegg? :innocent:

 

Mine Corsair brikker klarer knapt standard hastighet.

Lenke til kommentar

Jeg har Crucial sine Tenth Anniversary brikker, som jeg mener burde holde, men dog så har jeg stockkjøler på cpu'en (ikke bra ikke bra), og siden vannkjølingen ikke kommer før fristen er over, blir det bare stockresultater i kveld (ja, skal klokke litt i kveld, siden vi drar til varmere strøk imorgen tidlig.. :p)

Lenke til kommentar
Jeg har Crucial sine Tenth Anniversary brikker, som jeg mener burde holde, men dog så har jeg stockkjøler på cpu'en (ikke bra ikke bra), og siden vannkjølingen ikke kommer før fristen er over, blir det bare stockresultater i kveld (ja, skal klokke litt i kveld, siden vi drar til varmere strøk imorgen tidlig.. :p)

9084816[/snapback]

Bytte dine Tenth Anniversary mot min Big Typhoon? :p Jeg lover, den er lagt av gull :cool:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her det vore veldig stilt i det siste...

 

Ingen som vil prøve seg meir?

Det er jo vel mitd i ferie tidene så det er vel ikkje noko rart.

 

BTW, fekk lov å klokke kompisen min sin D 925 og enda opp med å få den _nesten_ orthos stabil ved 5 ghz. Det var vel temperaturen som var ein stopper då den låg på 75 grader load. Det var med 1,52V(vdroppmod). Men har ikkje nokon bevis på det endå. Men CPuen min er av C1 revisjon og hans er D0, skulle aldri ha trudd at det var så stor forskjell :dontgetit: Med den CPUen klarer iallefall 4,8 ghz utan nemneverdige problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...