Nstin Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Jeg for min del har også planlagt sommeren. Ut i ha det gøy/trene i det fine været, for så å komme hjem på kvelden og nerde til langt på natt. Rince and repeat. Sommer. <3 8735620[/snapback] Blir noe sånt for min del også. Bare med jobbing og masse drekking i tillegg
øl_i_tastaturet Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Det er jo det samme. Fordelen er at du kan få den tilbake Men hvis du virkelig vil ha den slettet slik at du aldri kan få den tilbake kan du jo snakke med Blizzard om det. Jeg skal gjøre akkurat det samme som Stifi =) Gleder meg. 8717572[/snapback] vil ikke ha den slettet, bare frozen.. kommer nok til å begynne å spille etter sommern:) 8718073[/snapback] Er jo om sommeren man virkelig kan spille hardcore.. så hvorfor slutte i sommer for å begynne etter sommeren? 8718149[/snapback] Kanskje han ikke vil se ut som et lik når skolen starter igjen. Personlig har jeg lagt WoW på hylla for en stund nå.
nih Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Hvorfor ikke gjøre som folka i guildet mitt, drikke mens du raider, slår man to fluer i en smekk!
Tmz Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Hahahaha, det blir LITT for drøyt for meg, de guildfolka dine har vel ikke ingame party og der man kjøper alkohol og henger i if? :!:
Lightningwolf Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Hahahaha, det blir LITT for drøyt for meg, de guildfolka dine har vel ikke ingame party og der man kjøper alkohol og henger i if? :!: 8737201[/snapback] De jeg var i guild med før jeg slutta med wow i går, var jo fulle 90% av raidsa. Spesielt gøy når de begynner og synge bursdags sang for bossene. xD
NuckChorris Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Jeg skal i hvert fall ikke fryse kontoen i sommer. Mange her som sier at wow hører høsten og vinteren til når det er grått og kaldt. Vi bor vel fortsatt i Norge gjør vi ikke? Gråe dager er det nok av om sommeren også i hvert fall der jeg bor Jeg stikker ut når det er fint vær, ikke etter å ha sjekket kalenderen.
Be__bad Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Litt ot men: Master Brewers (trollbane eu) hadde ofte drunken runs zg En av de mest aktive guildene på serveren, og er det fortsatt. Synd de ikke downer noe though Allt skjer i fylla Var der litt og vanlig prosedyre er: Raidstart: 19.00. Noen blir invitet, så logger folk på litt etter litt og raidet begynner ca halv 9. Nå har de første som logget blitt litt lei og begynner å drikke, så følger resten etter En gang skjekket vi hvor mange ganger man kunne wipe på hakkar før reset (3timer) vi rakk veldig_mange. folk lo mere og mere etter hvert wipe!
mau5trap Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 (endret) kommer ikke til å cancele accounten min i sommer, men blir neppe noe særlig spilling heller . Er ganske mange titals ting jeg heller gjør en å sitte inne å game WoW. Men kos å ta en tur innom WoW mens man eter frokost eller venter på kamerater Hvorfor ikke gjøre som folka i guildet mitt, drikke mens du raider, slår man to fluer i en smekk! 8737144[/snapback] suger å drikke alene Endret 30. mai 2007 av Tubbytazz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå