Tmz Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Er så lættis å lese svar som ble skrevet 01 på en lørdags natt om gutta som skal "drikke og herje i sommer!" fordi spille wow blir for lamt. 8725312[/snapback] Ja skikkelig morsomt, man trenger vel ikke drikke hver helg for å være kul? 8726445[/snapback] Drikker man for og være kul? 8726542[/snapback] Ja selvfølgelig, eller har jeg missforstått noe?
564215 Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Er så lættis å lese svar som ble skrevet 01 på en lørdags natt om gutta som skal "drikke og herje i sommer!" fordi spille wow blir for lamt. 8725312[/snapback] Ja skikkelig morsomt, man trenger vel ikke drikke hver helg for å være kul? 8726445[/snapback] Drikker man for og være kul? 8726542[/snapback] Ja selvfølgelig, eller har jeg missforstått noe? 8728212[/snapback] Noen mener det.. Men jeg er så kul at jeg trenger ikke å drikke..xD
John Keats Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Greit det Bare gå å vær kul sammen med nerdevennene dine du, så skal jeg være kul sammen med mine venner. Da er alle happy
Skosåle Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 (endret) Er så lættis å lese svar som ble skrevet 01 på en lørdags natt om gutta som skal "drikke og herje i sommer!" fordi spille wow blir for lamt. 8725312[/snapback] Ja skikkelig morsomt, man trenger vel ikke drikke hver helg for å være kul? 8726445[/snapback] Drikker man for og være kul? 8726542[/snapback] Ja selvfølgelig, eller har jeg missforstått noe? 8728212[/snapback] Kanskje dine venner gjør det ja Dummeste komentaren da Eller var det ironi? Endret 29. mai 2007 av Kjetil_90
jvik Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Greit det smile.gif Bare gå å vær kul sammen med nerdevennene dine du, så skal jeg være kul sammen med mine venner. Da er alle happy smile.gif Amagawd, det må være det meste patetiske jeg har lest her på en stund. Du føler deg såpass usikker at du må hive inn "nerdevennene" dine? Folk bruker vel tiden sin til akkurat det de vil. Du har dine prioteringer, andre har sine. Får kose deg i sommer da, kjekken
John Keats Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 (endret) Usikker? unnskyld men hva prater du om? Eneste som er usikker her er han som heller sitter inne for å game en å være ute. Endret 29. mai 2007 av Smeagoldfish
random_wannabe Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Utifra det han skrev så kan han godt være avholdsmann som fester hver dag og aldri spiller wow. Tard.
Heart Break Kid Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Usikker? unnskyld men hva prater du om? Eneste som er usikker her er han som heller sitter inne for å game en å være ute. 8730134[/snapback] Sa ikke en dritt om at jeg skulle sitte inne å game 24/7. Sa at jeg heller spiller WoW enn å drikke meg drita.
Faber Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Usikker? unnskyld men hva prater du om? Eneste som er usikker her er han som heller sitter inne for å game en å være ute. 8730134[/snapback] Sa ikke en dritt om at jeg skulle sitte inne å game 24/7. Sa at jeg heller spiller WoW enn å drikke meg drita. 8730789[/snapback] skal vi se, drikke seg drita, gjøre dumme teite ting som man angrer seg på eller kaste bort masse penger på byen osv osv. Eller gå en tur på kino, lagge taco og se film med venner, og spille litt wow. Tror valget er ganske enkelt for enkelte:)
Vidar Busk Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Usikker? unnskyld men hva prater du om? Eneste som er usikker her er han som heller sitter inne for å game en å være ute. 8730134[/snapback] Sa ikke en dritt om at jeg skulle sitte inne å game 24/7. Sa at jeg heller spiller WoW enn å drikke meg drita. 8730789[/snapback] skal vi se, drikke seg drita, gjøre dumme teite ting som man angrer seg på eller kaste bort masse penger på byen osv osv. Eller gå en tur på kino, lagge taco og se film med venner, og spille litt wow. Tror valget er ganske enkelt for enkelte:) 8730859[/snapback] Men det ender opp med at man driter i Kinoen pga et veldig viktig Guildraid, og så tacoen sendte mor inn til rommet med en cola! Så det var nok like sundt
Skosåle Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har aldri gjort noe jeg angrer på i fylla. Er 100% meg sjøl, og det er de fleste andre vennene mine også. Det er bare tull det der med at man gjør ting i fylla uten om og vite det, man må drekke mye hvis man faktisk skal glemme hva man har gjort. Så kan ikke si det er så veldig farlig for en normal person og drikke.. Og wow det kan man gjøre de gangene man ikke får gjort noe med venner eller familie, f.eks de gangene det er dårlig vær.
Heart Break Kid Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Usikker? unnskyld men hva prater du om? Eneste som er usikker her er han som heller sitter inne for å game en å være ute. 8730134[/snapback] Sa ikke en dritt om at jeg skulle sitte inne å game 24/7. Sa at jeg heller spiller WoW enn å drikke meg drita. 8730789[/snapback] skal vi se, drikke seg drita, gjøre dumme teite ting som man angrer seg på eller kaste bort masse penger på byen osv osv. Eller gå en tur på kino, lagge taco og se film med venner, og spille litt wow. Tror valget er ganske enkelt for enkelte:) 8730859[/snapback] Men det ender opp med at man driter i Kinoen pga et veldig viktig Guildraid, og så tacoen sendte mor inn til rommet med en cola! Så det var nok like sundt 8730941[/snapback] Kan du lese i det hele tatt?
Nstin Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har aldri gjort noe jeg angrer på i fylla.Er 100% meg sjøl, og det er de fleste andre vennene mine også. Det er bare tull det der med at man gjør ting i fylla uten om og vite det, man må drekke mye hvis man faktisk skal glemme hva man har gjort. Så kan ikke si det er så veldig farlig for en normal person og drikke.. Og wow det kan man gjøre de gangene man ikke får gjort noe med venner eller familie, f.eks de gangene det er dårlig vær. 8730955[/snapback] Det er er feil vettu. Trenger ikke å drikke mye for å få black out som du snakker om her. Holder med at man drikker sprit veldig fort, slik at promillen blir veldig fort høy. Og jeg glemmer stadig ting jeg gjør i fylla. Husker det meste når jeg blir minnet på det da Men anyway. Går da fint ann å kombinere å spille mye og samtidig drikke mye. Jeg gjorde det sist sommer. Men å bare sitte inne å spille blir bare for dumt.
Skosåle Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 jaja, drikk med måte heter det! Det går fint og gjøre begge deler ja
Tmz Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Sant det, en kompiss av meg fikk blackout etter noen få tequila shots.
Skosåle Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Sant det, en kompiss av meg fikk blackout etter noen få tequila shots. 8731648[/snapback] Ja, shotting kan være farlig. Men, det skal mye til og få blackout hvis man drikker gjevnt og trutt, og ikke fort
MittParadoX Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Sommer <3 Den skal nytes. skal riktig nok jobbe hele sommeren, men den ska nytes forde sitte inne og nerde er ikke noe jeg gidder når sola skinner. da er det grillparty. flintstek og budweiser så det synger etter. ingen ting er som og våkne på mårran og ikke skjønne hvor du er eller huske hva du gjorde med verdens største fylleangst. da vet du at du har hatt det morro :!: nørde på wow kan jeg gjøre når når det regner
Skosåle Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Sommer <3 Den skal nytes. skal riktig nok jobbe hele sommeren, men den ska nytes forde sitte inne og nerde er ikke noe jeg gidder når sola skinner. da er det grillparty. flintstek og budweiser så det synger etter. ingen ting er som og våkne på mårran og ikke skjønne hvor du er eller huske hva du gjorde med verdens største fylleangst. da vet du at du har hatt det morro :!: nørde på wow kan jeg gjøre når når det regner 8731870[/snapback] Thats the spirit
Frohman Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Jeg for min del har også planlagt sommeren. Ut i ha det gøy/trene i det fine været, for så å komme hjem på kvelden og nerde til langt på natt. Rince and repeat. Sommer. <3
564215 Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Jeg for min del har også planlagt sommeren. Ut i ha det gøy/trene i det fine været, for så å komme hjem på kvelden og nerde til langt på natt. Rince and repeat. Sommer. <3 8735620[/snapback] Helt korrekt! xD Sånn skal det være.. Er nokså "b menneske" selv, så sitter gjerne oppe på natten.. Får gjort mye da føler jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå