Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hodepine etter orgasme


Gjest Gjest_bamsemann_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_bamsemann_*

har nettopp fått meg dame og har hatt sex, men det har seg slik at jeg har nettopp blitt så og si omskjært. Så når jeg nærmer meg orgasme så kjenner jeg at jeg får en helt jæævlig hodepine, Så etter sex så ligger jeg og roper etter pinex. Ikke så kult igrunnen :thumbdown:

 

Kølla er foresten ikke alltid helt optimal heller, kanskje bare prestasjons angst?

oh vell, hovedsaklig vil jeg få svar på hvorfor jeg får hodepine etter orgasme, noen som har vert borti noe lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest

kan vere, har aldri fått vondt i hodet av fysisk arbeid nei, og kose med laksen selv, går helt supert :) kan det ha noe med operasjonen og gjøre kanskje?

Lenke til kommentar

For en tid tilbake så jobbet jeg på et lager med sko, og fikk en eske med vinterstøvletter rett på neseryggen.

 

Etter det så fikk jeg en jævla hodepine når det nærmet seg orgasme og også etter. Spurte legen om hva det kunne være, men han sa at jeg skulle vente et par uker og se det an. Jeg ventet i 3 uker, og da hadde det gått over. :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Har vært borti dette jeg også for ikke så mange måneder siden. Varte kanskje en uke og husker spesielt etter en veldig intens orgasme at jeg fikk en grusom hodepine. Var helt satt ut i et kvarter, men det gikk heldigvis over etter en halvtimes tid.

 

Nå er ikke jeg noen neurolog (eller hva det nå er de hjernelegene kaller seg), men jeg vil tro at det rett og slett er noe blodtrykk ellerno som får noe oppi huet til å sprenge elns. Ville tatt en tur til legen hvis det fortsetter i lengre tid, evt. sendt inn et spørsmål til en av de mange nettlege-tjenestene som finnes.

Lenke til kommentar
  • 12 år senere...
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...