krizzzy Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Helvete! Kom på no at eg har gløymt overskrift Endret 31. mai 2007 av krizzzy Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Sensorveiledning for fagskriving: http://udir.no/upload/Eksamen/Videregaende...dning_v2007.pdf Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) T.F.T Det heter vel 'trass i', ikke 'tross i'? Likte forresten den lista veldig godt. 8745052[/snapback] Du har sikkert rett i det. Tok oppgave 6, skrev fem sider. Tror nynorsken gikk bedre enn noensinne. Endret 31. mai 2007 av T.F.T Lenke til kommentar
beloeng Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Gjorde oppgave 4. Vet at den på en måte er todelt, men jeg flettet på en måte de to delene inn i hverandre i teksten, følte artikkelen ble bedre da... Gjør det noe, tror dere? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Tok hvertfall 3 forskjellige mystiske ting, og så forklarte hvorfor folk er opptatt av mysikk, og så forklarte jeg hvorfor folk var opptatt av de 3 tingene jeg forklarte i starten. Lagde ei elendig avslutning(tror jeg), men det får så være. Lenke til kommentar
Edhunter Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 hav var oppgave 6 nå igjen? Lenke til kommentar
GeO Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Valgte selv oppgave 6, og produserte fire og en halv side (med penn og korrekturlakk, til informasjon til dere bortskjemte PC-eksaminander) om vitenskapens dugelighet til å besvare gåtene i tilværelsen. Fint med litt fysikkbakgrunn der. Tror det gikk bitte litt bedre i dag enn på tirsdag. Lenke til kommentar
sondreskh Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) gjorde opgpave 6.. brukbart fornøyd, fikk til 3 sider Endret 31. mai 2007 av sondreskh Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 mange her som fikk med seg at det faktisk hetter "vitskap" ? brukte sikkert ordet 25 ganger i stilen, men skrev VITENSKAP hehe..jaija, skrev selv oppgave 4 og endte opp på nøyaktiv 4 sider ( nei ikke data! ) passe fornøyd med utfallet, flettet inn litt av så og si alt? wow, lotr, davinci, you name it Lenke til kommentar
SleepyMaster Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 Helvete! Kom på no at eg har gløymt overskrift 8750624[/snapback] Jaa! Sjæl as.. Kom på det da jeg lukket døren bak meg.. Det som liksom skulle være kronen på verket og greier.. Tenkte så lenge over den i disposisjonen min.... Ballehår!! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 Glemte oppgavenummer på innføren min, men hadde overskriften: "Mystikk og mennesket" elns, så sensor burde vel forstå hvilken oppgave det er... Skrev også oppgavenummer på kladden, ser sensor den? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 mange her som fikk med seg at det faktisk hetter "vitskap" ? brukte sikkert ordet 25 ganger i stilen, men skrev VITENSKAP hehe..jaija, skrev selv oppgave 4 og endte opp på nøyaktiv 4 sider ( nei ikke data! ) passe fornøyd med utfallet, flettet inn litt av så og si alt? wow, lotr, davinci, you name it 8754481[/snapback] Skrev det riktig ja! Syns d var litt rart, "vitskap". Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 Er det bare meg eller er nynorsk rettinga i Word helt elending? Måtte jo bruke ordboka som om jeg skrev med penn/blyant. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 Den suger, ja. Lenke til kommentar
nordin Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 Glemte oppgavenummer på innføren min, men hadde overskriften: "Mystikk og mennesket" elns, så sensor burde vel forstå hvilken oppgave det er... Skrev også oppgavenummer på kladden, ser sensor den? 8754671[/snapback] Hadde samme overskifta jeg også. Great minds think alike Lenke til kommentar
Smashh Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg glemte også overskriften. Hvor stor betydning har egentlig det, nok til å gi stryk? Flettet også inn besvarelsene på oppg 4 i hverandre, selv om det var todelt. Uff nei nå ble jeg usikker her..- Lenke til kommentar
zub_zeero Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 mange her som fikk med seg at det faktisk hetter "vitskap" ? brukte sikkert ordet 25 ganger i stilen, men skrev VITENSKAP hehe..jaija, skrev selv oppgave 4 og endte opp på nøyaktiv 4 sider ( nei ikke data! ) passe fornøyd med utfallet, flettet inn litt av så og si alt? wow, lotr, davinci, you name it 8754481[/snapback] Skrev det riktig ja! Syns d var litt rart, "vitskap". 8756503[/snapback] Går helt fint å bruke "Vitenskap" og :] Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2007 Går helt fint å bruke "Vitenskap" og :] 8762100[/snapback] http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Hmm... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 Går helt fint å bruke "Vitenskap" og :] 8762100[/snapback] http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Hmm... 8762344[/snapback] Husk at sensorene ikke er vandrende nynorsk-leksika. Jeg har selv knepet læreren min i å rette en feil som ikke var en feil. Dog vet jeg ikke om det er vanlige lærere som retter prøvene. Kanskje de må bestå en nynorsk-eksamen. Forresten, heter det leksika eller leksikon? Fleire leksikon på nynorsk, men jeg tenker på bokmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå