Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Del dine tips og råd til norskeksamen for VKII


Anbefalte innlegg

heilt enig med d nordin sier. sensorane e sinnsykt strenge. når eg såg på hva dei andre elevane på skulen fekk så var det nokon få firarar to seksarar og resten trearar ,toarar og stryk.

 

d skulle ikkje vore lov å være så streng.d e jo sinnsykt urettferdig når ein ikkje får d ein fortjener. :(

 

blir definitivt klagerekord ja.

 

e d nokon som veit hvor lang tid d tar fra sensorane har fått klagen til eg får beskjed om dei vil endre karakteren eller ikkje????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
e d nokon som veit hvor lang tid d tar fra sensorane har fått klagen til eg får beskjed om dei vil endre karakteren eller ikkje??

8932121[/snapback]

Ved en vanlig klage tar dette lang tid (les her).

 

"Under føresetnad av at tilstrekkeleg mange personar blir oppnemnde i klagenemnder, reknar ein med å returnere dei ferdig handsama klagene innan

21. september 2007. Klagene blir sende skolane."

 

Men hvis du har behov for hurtig behandling av klagen på grunn av søknad på høyere utdanning, så vil klagen være ferdig behandlet innen 6. juli. Du må da både gi beskjed til skolen om at du trenger hurtig behandling på klagen, og gi skriftlig beskjed til saksbehandleren din hos Samordna Opptak om at du har klaget og har behov for vurdering basert på endret vitnemål hvis klagen fører til karakterendring. (Du må da først sende inn det første vitnemålet, og hvis du får nytt vitnemål har du ny frist, vitnemålet må være hos saksbehandler senest 13/7 kl 9).

Lenke til kommentar

Fekk 4 på begge, noko som eg trur er ganske riktig. Gjekk ned i forhold til standpunkt, men eksamen gjekk ikkje så bra.

 

Men når det gjeld bed.øk så er eg litt meir i tvil. Har ein klar 5'ar på standpunkt og syns i tillegg at det eg gjorde på eksamen var noko av det betre eg har gjort. Likevel fekk eg berre 4. Merkelig...

Lenke til kommentar

d e ein ting eg ikkje forstår. Det er det at det står i oppgåva: gi din tolkning av diktet. DU skal tolke diktet. da er det ingen fasit. det kan ikkje sensor trekke dg forsi du tolka feil. det er ingen rett tolkin meiner nå eg.

 

alle har sin eiga tolking. kvifor trekke dei i karakter for d?

 

så du må da ha den riktige tolkinga for å få god karakter. d hjelper ikkje at du ikkje har nokon skrivfeil og at du skriver godt.

 

eg skjønner ikkje detta. gjør dekkan??? hvis ja, så gi meg ein forklaring......

vær så snil :hmm:

Lenke til kommentar
d e ein ting eg ikkje forstår. Det er det at det står i oppgåva: gi din tolkning av diktet. DU skal tolke diktet. da er det ingen fasit. det kan ikkje sensor trekke dg forsi du tolka feil. det er ingen rett tolkin meiner nå eg.

 

alle har sin eiga tolking. kvifor trekke dei i karakter for d?

 

så du må da ha den riktige tolkinga for å få god karakter. d hjelper ikkje at du ikkje har nokon skrivfeil og at du skriver godt.

 

eg skjønner ikkje detta. gjør dekkan? hvis ja, så gi meg ein forklaring......

vær så snil :hmm:

8950303[/snapback]

 

 

Når man tolker skal man også analysere diktet. Er ikke nok med bare sin egen mening.

 

Fikk 3 på begge eksamener. Har 5 i standpunkt, og ligger nært opp til 6 i både bokmål og nynorsk. Skal klage på friskrivingskarakteren, men nynorskkarakteren skjønner jeg godt ettersom jeg ikke fulgte oppgaven så godt som jeg skulle ha gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...