Gå til innhold

LOTRO kas class er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst og begyne og spille. men jeg har ikke lyst og spille kjedelig. og har litt lyst og være hobbit / dwarf ka burde eg være:P? Hobitt - hunter bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud min dumme lille venn. ingen klasse er bedre en andre. dette er ikke det samme prinsippet som noe mennesker er smartere en andre. forklar hva som er best for deg og hva du ønsker av spilleklassen din, og vi kan prøve å hjelpe deg.

velkomen til forumet.

Skrevet

Slenger på et spørsmål her:

Jeg liker en Warrior class som har Mye liv, tar mye damage, har noen buffs/healings, og er god både solo og i party.

Noen forslag til hva jeg burde velge?

Takk :)

Skrevet (endret)
Jeg vil at det skal være gøyt og spille, ikke heale eller lignendes. Spell caster hadde vært kult. Jeg vil være overlegen! :p

8675736[/snapback]

Ja, da er kanskje hunter bedre... men ikke overlegen kanskje.. Men du sender avgårde bra mengde skade da.

Endret av romhelten_spiff
Skrevet (endret)

til joachim03 champion er mest overlegent ville jeg påstå. men er også veldig overspillt, er ingen klasser som er direkte overlegene, men jeg ville påstå champion er sterkest alround men blir sikkert nerfa med tiden.

til LpIsBackForYou

captain er definitivt klassen for deg. warrior klasse med heals, og buffs, og god damage, + att de får knall lett grupper.

Endret av neoman
Skrevet (endret)

alså tror du skjønner att dette er individuelt fra person til person. for noen er noe gøy for andre er noe annet gøy, ta det du liker. ta det du syns ser kult å spennende ut. det er ikke meningen att vi skal ta valgene å lage veiene for deg. det skal du gjøre selv.

Endret av neoman
Skrevet

Altså, grunnen til at folk lurer er sikkert fordi de lurer på om det er enkelt å få seg grupper som det og det, og om det er enkelt og spille, om det er en dps klasse, eller healing klasse.

f.eks.

Skrevet

Selv liker jeg Lore-master! Kjekt med pet som kan drepe irriterende underklasse-mobd for deg, samt en hel del dødelige spells etterhvert, healing og stunning spells (etterhverten som stunner flere mobd på en gang).

Elsker også spellen som dragger power! Utrolig kjekk under elite-killing i fellow! Guards og champs hitter sammen med pet'n min, jeg står å dragger power og healer :D

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...