Gå til innhold

Metroid Prime 3 Corruption kommer 20. august i USA


Anbefalte innlegg

Det ser ut som om spillet kommer overraskende tidlig (sett bort fra at Nintendo tidligere sa det skulle komme til launch). Den 20. august i USA. Så får vi jaggu håpe at det ikke tar lang tid før det kommer hit også! Jeg ser personlig veldig frem til dette spillet da de to andre Prime-spillene på konsoll har vært fantastiske.

 

Blir også veldig spennende med kontrollen. Grafikken skal visstnok også være pusset kraftig opp siden de siste skjermbildene (uten at jeg bryr med nevneverdig), og vi må jo krysser alt vi har for at det blir en god multiplayer online.

 

Regner med at det er flere her som ser frem til denne tittelen. ;)

 

Kilde

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tidlig? Det er jo nesten et år senere enn først sagt... :p

Jaja, bedre sent enn aldri. Men om dette blir det første av Nintendo sine killer apps (Zelda, Mario, Smash Bros, Metroid etc) blir det en temmelig tom sommer for Wii. Mario Party blir jo fantastisk sammen med venner, men er neppe et spill jeg kommer til å dra frem for å spille alene.

Lenke til kommentar

Har aldri hatt en eneste Metroid spill jeg :hmm:

Er liksom ikke noe kjent med serien i det hele tatt. Av det jeg har sett var det mest utforsking av labratoriumer og mørke ganger eller noe sånt, har ikke sett så mye :p Er det ingen form for utforsking ute i det fri? Kjøper det sikkert om det blir Online :)

Lenke til kommentar
Har aldri hatt en eneste Metroid spill jeg :hmm:

Er liksom ikke noe kjent med serien i det hele tatt. Av det jeg har sett var det mest utforsking av labratoriumer og mørke ganger eller noe sånt, har ikke sett så mye :p Er det ingen form for utforsking ute i det fri? Kjøper det sikkert om det blir Online :)

8666310[/snapback]

 

Herre min hatt. Plukk opp Metroid Prime til GC. Billig som fy om dagen, og forbered deg på en av tidenes spillopplevelser.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at jeg har gått glipp av en kjempe serie her.. Bestilte meg et GC memory-card nå for noen dager siden og håper det kommer snart.. :) (synes det er veldig dumt at man ikke kan lagre GC saves på Wii'en..) Men, før jeg skaffer meg Metroid prime hadde jeg tenkt til å gå gjennom Paper Mario og Wind Walker.. :)

Trenger så mye tid når man har gått glipp av en konsoll.. :p

Lenke til kommentar

@Sigurd_m: Må man ha et GC minnekort for å save når man spiller GC-spill på Wii?

 

Siste Metroidspill jeg spilte var Metroid Fusion på GBA, og det var et knallspill. Bortsett fra at den #%¤# Nightmare bossen holdt på å få meg til å pælme GBA'en i veggen. Kommer nok til å skaffe meg Corruption ja. Men som sagt er den 20. aug lansering i USA. Skal ikke forundre meg om vi får den her i Europa som julelansering.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner at jeg har gått glipp av en kjempe serie her.. Bestilte meg et GC memory-card nå for noen dager siden og håper det kommer snart.. :) (synes det er veldig dumt at man ikke kan lagre GC saves på Wii'en..) Men, før jeg skaffer meg Metroid prime hadde jeg tenkt til å gå gjennom Paper Mario og Wind Walker.. :)

Trenger så mye tid når man har gått glipp av en konsoll.. :p

8669085[/snapback]

 

Wind Walker? Er det en ny serie med Chuck Norris, en oppfølger serie til Walker: Texas Ranger?

 

Åja, du mente Wind Waker...

 

Sorry for mobbingen, regner med at det ikke er godt å stå så tidlig opp om morran :p

 

Anyway:

 

Synes bare det er bra at du må ha eget minnekort til NGC spill, holder litt orden i savegame filene mine. Selvfølgelig kunne være godt å slippe det men men. Koster ikke all verden for kontroll og minnekort.

 

Får jeg Prime 3, Galaxy og Brawls i løpet av året, vet jeg en som skal forskanke seg i sin egen lille personelige bunker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...