Gå til innhold

Utviklerdagbok: Age of Conan #3, del 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Når blir dere å fikse så Tele2 kunder kan se videoene her?

ble sagt for lang tid siden at det skulle gjøres.

8663025[/snapback]

Aha, det som er galt ja.

 

Videoene funker på jobben men ikke her, så får se den i morra da :p

Lenke til kommentar

Håper de fikser forsvaret litt bedre, spillerne står jo helt i ro og blir smekket i ryggen om og om igjen. Ser helt rart ut. Ved første øyesikt ser det ikke ut som noe er realtime, det oppfører seg som typiske statiske kamper.

 

Funcom vis oss noe ORDENTLIGE kamper snart.

Dere er her for å revolusjonere MMO sjangeren, now its the time to prove it ;)

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Er det bare meg som ikke helt skjønner hva som er så fantastisk med dette spillet? Synes det verken ser særlig bra ut, har gode animasjoner, lyder eller combat. Er det så bare det at det er et MMORPG og at slik grafikk osv aldri har blitt gjort før i et online-spill?

 

Syntes texturene ser veldig "pålagt ut" ser ut som 2d på en 3d modell. :/

8664875[/snapback]

 

Det er jo akkurat sånn det alltid fungerer! :p Et flatt bilde oppå en 3d-modell. However, brukes det ofte pixel shaders og forskjellige mapping-funksjoner som gjør at det ser mindre flatt ut. Men never the less, det er alltid flatt. I alle spill.

Endret av Randy Sledgehammer
Lenke til kommentar

Ja, er det måten man styrer combat på du mener. Joa, virker jo litt mer engasjerende enn å bare klikke selvfølgelig. Og byer lagd av spillere er jo også kult i et online-spill, men jeg føler likevel at jeg har sett det før på en måte. Det er ikke tilfeldigvis noen her som har prøvd combat-systemet enda da? For det å se på et klipp av det er lite engasjerende synes jeg. Man ser jo ingen forskjell da lissom. Blir vel noe annet å faktisk styre selv.

Lenke til kommentar

Det kan godt hende. Er ikke noen geek på online-spill på denne måten. Men likevel, synes revolusjonerende er litt å ta i. Dessuten ligner spillet en del på Oblivion synes jeg, noe som var sinnsykt avtennende når jeg først fikk spilt det. Håper bare FunCom har litt bedre loading-system enn Bethesda brukte i Oblivion. Altså en slags dynamisk loading litt lik Alan Wake og GTAiV

Lenke til kommentar

Oblivion er hatet og elsket, jeg syntes det sugde bigtime. Mye mulig singelplayer delen av AoC kan komme til å ligne på Oblivion, men tror verden rundt en forsatt vil være mer "i live".

Det er den delen som går på å spille sammen med andre som gjør mmorpg morsomme da, spesielt levlingen. Så hvorfor Funcom blander inn en singelplayer del er meg en gåte.

 

Glemmer aldri når vi var Black phantoms deep første gang(level 23 elns), tidlig beta i wow. Etter godt sammerbeid i gruppen la vi ned en skilpadde inni der, og jeg fikk min første blue drop, priceless.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Så hvorfor Funcom blander inn en singelplayer del er meg en gåte.

8671029[/snapback]

 

Trur ikke du skal være så redd for det. Etter att man har nådd Tortage på rundt level 5 så har man mulighet til å spille sammen med andre.

Level 5 når man etter 1-2 timer bare.

 

Jeg for min del ser på singleplayer delen som sååå mye bedre enn hva vi er vandt til.

Hater å måtte stå å presse sammen med 10 andre for å vente på en mob i start fasen, samt all den masinga o.l

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...