Gå til innhold

Utviklerdagbok: Age of Conan #3, del 1


Anbefalte innlegg

Så hvorfor Funcom blander inn en singelplayer del er meg en gåte.

8671029[/snapback]

 

Trur ikke du skal være så redd for det. Etter att man har nådd Tortage på rundt level 5 så har man mulighet til å spille sammen med andre.

Level 5 når man etter 1-2 timer bare.

 

Jeg for min del ser på singleplayer delen som sååå mye bedre enn hva vi er vandt til.

Hater å måtte stå å presse sammen med 10 andre for å vente på en mob i start fasen, samt all den masinga o.l

8672901[/snapback]

 

 

SP delen høres veldig spennende ut! man får satt seg inn i spillet.. men kanskje litt kjett etterhvert når man starter ny figur? kan bli litt kjett det da.. menne ellers så høres det veldig greit ut :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan virke som om AoC får skarp konkuranse av Lotro, blir spennende og se hvem som går seirende ut.

 

AoC lover jo en del nye ting da Randy, som revlusjonerende combat system, byer laget av spillerne osv.

Om det blir som lovet, gjenstår jo å se.

8669516[/snapback]

 

AoC har ingen konkurranse hvis de får til slåssesystemet, hvert MMORPG ute nå og spesiellt LOTRO og WoW har elendig slåssesystem og elendig mission system. Dette skal Funcom gjøre MYE med og håper de får det til.

 

Fatter ikke at folk gidder å spille så dårlige spill som LOTRO, er ubegripelig.

Lenke til kommentar
Så hvorfor Funcom blander inn en singelplayer del er meg en gåte.

8671029[/snapback]

 

Trur ikke du skal være så redd for det. Etter att man har nådd Tortage på rundt level 5 så har man mulighet til å spille sammen med andre.

Level 5 når man etter 1-2 timer bare.

 

Jeg for min del ser på singleplayer delen som sååå mye bedre enn hva vi er vandt til.

Hater å måtte stå å presse sammen med 10 andre for å vente på en mob i start fasen, samt all den masinga o.l

8672901[/snapback]

 

 

SP delen høres veldig spennende ut! man får satt seg inn i spillet.. men kanskje litt kjett etterhvert når man starter ny figur? kan bli litt kjett det da.. menne ellers så høres det veldig greit ut :thumbup:

8672955[/snapback]

 

Hvis man spiller SP delen som en rogue, og vil etter level 20, starte en ny Rogue, så kan man hoppe over SP delen og starte rett ut i multiplayer delen.

 

Men hvis man har en rogue og vil starte en priest f.eks, så må man spille SP delen om igjen, grunnet den delen er helt annerledes enn Rogue SP delen.

 

Så totalt sett så må man bare spille SP delen 4 ganger, der alle 4 gangene er forskjellige.

Lenke til kommentar
Så hvorfor Funcom blander inn en singelplayer del er meg en gåte.

8671029[/snapback]

 

Trur ikke du skal være så redd for det. Etter att man har nådd Tortage på rundt level 5 så har man mulighet til å spille sammen med andre.

Level 5 når man etter 1-2 timer bare.

 

Jeg for min del ser på singleplayer delen som sååå mye bedre enn hva vi er vandt til.

Hater å måtte stå å presse sammen med 10 andre for å vente på en mob i start fasen, samt all den masinga o.l

8672901[/snapback]

 

 

SP delen høres veldig spennende ut! man får satt seg inn i spillet.. men kanskje litt kjett etterhvert når man starter ny figur? kan bli litt kjett det da.. menne ellers så høres det veldig greit ut :thumbup:

8672955[/snapback]

 

Hvis man spiller SP delen som en rogue, og vil etter level 20, starte en ny Rogue, så kan man hoppe over SP delen og starte rett ut i multiplayer delen.

 

Men hvis man har en rogue og vil starte en priest f.eks, så må man spille SP delen om igjen, grunnet den delen er helt annerledes enn Rogue SP delen.

 

Så totalt sett så må man bare spille SP delen 4 ganger, der alle 4 gangene er forskjellige.

8673149[/snapback]

 

 

 

supert! :thumbup: kjempe bra Info! men dette høres da egentlig ganske greit ut da da :thumbup:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...