Gå til innhold

Forumets lille Tennis-emne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh, nå ble jeg skikkelig deprimert...

 

Det jeg har sett av Söderling, virker han ikke særlig sympatisk, og jeg hadde seriøst håpet Rafa skulle feie ham av banen slik han gjorde i Roma for noen uker siden.

 

For øvrig en liten video fra den kampen, som nok ikke viser Söderling fra sin beste side:

 

http://www.youtube.com/watch?v=3CnX6k0snxA

 

Håper Nadal kommer sterkt tilbake i Wimbledon

 

Vamos Rafa!

Lenke til kommentar

Å, herlig å se en Rafa-tilhenger Trc. Ja, hadde håpet han skulle gjøre det samme som en måned siden men tror egentlig Rafa var SIKKER på at han skulle gjøre det. Det ble jo nesten problemet. Men hør på det intervjuet jeg postet i forrige post, du blir garantert litt mer glad når du hører det. Han tar det rolig og er positiv. :)

 

VAMOS RAFA! :D

Lenke til kommentar

Ja, jeg har digget Rafa siden jeg så ham først i Wimbledon-finalen i 2007. Han fremstår for meg som en svært sympatisk og god sportsmann som ikke gir seg før siste ball er spilt. Jeg liker også spillestilen hans og hvordan han får sendt tilbake baller som de fleste andre anser som tapt.

 

Jeg hørte på klippet og har sett utdrag fra pressekonferansen på Eurosport. Nadal er som vanlig ærlig og ydmyk og kommer ikke med unnskyldninger om hvorfor han tapte. En god taper rett og slett ( selv om han ikke taper særlig ofte ).

 

Hadde så sykt håpet på en ny Nadal-Federer-finale der Nadal tok sin 5te FO på rad.... også Söderling da... Nei, dette var trist.

 

Jaja. Får vel heie på Federer nå. Hadde jo vært fint for ham å få sin 14de GS

Lenke til kommentar
Nøyaktig kva var det som skjedde på videoen der? =o

Den jeg postet?

 

Söderling mener at en ball fra Nadal var ute, og når han skal vise merket, peker han på et merke som er minst 1 meter til høyre for der ballen traff. Og så krangler han med dommeren om at han skal vise ham merket.

Lenke til kommentar

Jeg var nesten på gråten da Haas hadde bruddmulighet på 4-4. Jeg tror han fikk litt nerver. Federers brudd i påfølgende game, var et ganske morsomt poeng, ja. Normalt sett i slike situasjoner, så spoler jeg tilbake og tar opp poenget, men den jævla dekoderen sviktet meg. Jeg burde klaget til Canal Digital, men da ender jeg nok opp med å miste alle de andre tennis-høydepunktene jeg har tatt opp.

 

4. sett. Federer åpner med å bryte serven til Haas. Godt godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...