Gå til innhold

Forumets lille Tennis-emne


Anbefalte innlegg

Vel; Nadal vant, og var i god form i to av tre sett. Men det er en nedtur jeg ikke så komme da jeg ikke så trekningen tidlig nok. Hewitt, som tidligere sagt vant fantastisk mot Karlovic etter comeback og viste veldig god form i andre runden og ved å vinne i tre sett. Men, nå møter han Nadal. Min gode gamle favoritt mot en som jeg elsker nesten overalt akkurat nå. Er vel ikke tvil om at jeg vil at Nadal skal videre, men er så trist at Hewitt må gå ut tidlig når han var i såpass god form. :(

 

Syns forøvrig det er synd Safin tapte, var siste gangen hans på RG osv. Kunne kommet seg litt lenger for å si farvel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fjorårets finale i Roland Garros klarte jeg ikke å se ferdig. Jeg måtte skifte kanal halvveis ut i det tredje settet, for Federer spilte så dårlig. Nå er det så vidt jeg klarer å se på live scores. Riktignok så har han hevet spillet sitt noe og servet inn tre blanke game samt at han har tatt tilbake ett brudd mot Acasuso. Likevel så er det for ille at han slumser bort tre bruddballer på rad i et tidligere game. Jeg håper virkelig han klarer å bryte tilbake igjen nå, slik at motstanderens får seg en liten mental knekk.

Lenke til kommentar

Heldigvis har jeg tilgang til Britisk Eurosport som bestemmer å vise mer og mer tennis istedenfor kjedelig Giro d'Italia. Er helt greit for meg at Fed vinner, vil egentlig se Rafa - Murray og Fed - Djoko semi-finaler og Rafa møte den beste av Fed/Djoko i finalen for å ha en super-finale! :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Er det flere som har prøvd player.eurosport.com? Jeg tenkte kr 45 ville være en grei investering for å få sett de kampene jeg vil se, men denne tjeneste er jo helt håpløs! De sier at minstekravet er en linje på to megabit. Jeg har 10 Mbit/s hjemme, men likevel stopper bildet opp i et par sekunder ca hvert 15. sekund. Jeg prøvde på jobben også. Der er kapasiteten til linjen noe over 2 Mbit/s, og det ble fullstendig håpløst. Slideshow deluxe med lydeffekter.

Lenke til kommentar

Nope, det har jeg ikke giddet å prøve grunnet litt stoff som jeg leste på et eller annet forum tidligere. Ser bare på Eurosport HD, både Europa og Britisk versjonen.

 

Må si jeg gleder meg til Nadal - Hewitt som faen nå, bare for å se hvor mye Hewitt kan gjøre på grusen mot Rafa. Selvfølgelig vil jeg at Rafa går videre, trenger han til å ta Roland Garros 5. år på rad. Men jeg elsker Hewitt også, så det blir samtidig trist.

 

Uansett, Vamos Rafa. :)

Lenke til kommentar

Synd for Hewitt, men Nadal er i form. For en kamp av han så langt. :)

 

Hewitt er åpenbart sjanseløs mot Nadal. Jeg tror heller ikke Djokovic eller Federer vil klare å hamle opp mot ham. Derimot så ser jeg på Verdasco som en joker. Han viste gode takter i Madrid, og jeg tror han vil være veldig giret på en en rematch mot Nadal i en eventuell kvartfinale.

 

Frykter Fernando i kvarten ja. Men frykter mest Djokovic i en finale. Vil at Fed slår Djokovic i en evt. semi-finale.

Lenke til kommentar

Jeg trodde Söderling skulle bli fullstendig overkjørt i dag. Selv om at han tapte første sett, så var jeg fornøyd med at han klarte å holde følge helt til det ble tiebreak. Aldri før har han kommet til 4. runde i en grand slam, og nå skal han møte Nadal... Jeg er ikke veldig optimistisk foran dette møte, mht Söderlings muligheter.

Lenke til kommentar

Satser på det ihvertfall. Rafa var unbelievable i dag. Ser ikke bra ut for resten. That's how I like it. Men som sagt, så har jeg alltid likt Hewitt og det var godt å se at de snakket litt med hverandre på nettet på slutten og viste god respekt til hverandre. Herlig. :)

 

_45843784_nad_getty_282.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...