Gå til innhold

En ekstra fotokonkuranse denne uka


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke forstått hvordan den organiserte konkurasnen fungerer, men jeg har lyst til å lage en konkuranse som går utenom denne, da jeg syns temaet er interessant.

 

Tema: 17. Mai...

 

Bildene sendes til meg på pm innen Lørdag 23:59

 

Jeg legger de så ut når jeg har mottatt de, og bestiller en poll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gidder ikke lage noen regler for det, men dere kan jo bruke reglene for hovedkonkutansen som utgangspunkt.

 

Om dere ønsker å ta bilde av noe som har 17. Mai som tema så gjør det, trenger ikke være datoen 17. Mai, men bildet må være tatt fra i dag og frammover.

 

Om du vil ta bilde av et flagg i dag så er det greit.

 

Jeg skal jobbe på 17. mai (100% lønn! :w00t: ) så jeg kommer mest sannsynlig ikke til å delta... Men jeg får se... jeg tar det ikke mer høytidlig enn at om jeg får et bilde så hiver jeg meg med jeg også.

Lenke til kommentar
=Mr. Olsen,16/05-2007 : 12:00]

Jeg gidder ikke lage noen regler for det, men dere kan jo bruke reglene for hovedkonkutansen som utgangspunkt.

 

Om dere ønsker å ta bilde av noe som har 17. Mai som tema så gjør det, trenger ikke være datoen 17. Mai, men bildet må være tatt fra i dag og frammover.

 

Den er vell grei ,men bare en lten bemerking att det er vell det som var og kanskje er hele "pointe" med en extra fotok var vell att det skulle handle noe om 17mai hvist ikke jeg såg feil , ellers er det vell bare å la fotok la gå som normalt.

Lenke til kommentar
=Mr. Olsen,16/05-2007 : 12:00]

Jeg gidder ikke lage noen regler for det, men dere kan jo bruke reglene for hovedkonkutansen som utgangspunkt.

 

Om dere ønsker å ta bilde av noe som har 17. Mai som tema så gjør det, trenger ikke være datoen 17. Mai, men bildet må være tatt fra i dag og frammover.

 

Den er vell grei ,men bare en lten bemerking att det er vell det som var og kanskje er hele "pointe" med en extra fotok var vell att det skulle handle noe om 17mai hvist ikke jeg såg feil , ellers er det vell bare å la fotok la gå som normalt.

8628957[/snapback]

 

Ja, men om du ser et bra motiv som omhandler flagg, bunader eller noe annet som du forbinder med 17. mai så ta bilde av det.

 

Men ikke kom med bilde av et juletre f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...