Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ferrari, meninger og favoritter


Anbefalte innlegg

Den råeste Ferrarien noensinne er 355 F1 Spider. Liker ikke 575 pga. luftinntaket i panseret. (Smak og behag.) 599 blir for kantete, Scaglietti og 456 blir litt for "Saab", eneste pluss er V12 motorene.

 

Nei, Lambo spiser Ferrari til frokost.

 

Folk som kjøper røde Ferrarier er litt for Show-off. Ferrarier bør være gule, svarte eller grå.

8634692[/snapback]

 

 

Forsåvidt enig med deg, utenom at jeg ikke har noe imot 575 ;)

Rød er showoff men ikke gul? :whistle:

8636477[/snapback]

 

Nja, ettersom rød alltid har vært Ferrarienes farge, er det vel egentlig to typer kjøpere. Entusiaster, og show offs. For eksempel John Arne Riise... :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joa.. Ferarri er en kul bil, men kommer aldri i livet til å kjøpe meg en fararri. Ikke en gang om jeg vant 20 mill. i lotto.

 

Da ville jeg heller kjøpt meg en bil som passer til norske veier. Som feks. en Audi S6, Porche Cayenne Turbo, BMW X5, Audi Q7, BMW M5 etc etc.

 

Jeg ville faktisk ikke brukt pengene på biler som Porche (bortsett fra Cayenne), Ferrari, Jaguar, Lamborghini og slike biler.

 

Men smaken er som baken... :)

 

Jeg ville hatt en stooor og sterk dieselmotor, med masse moment.

alt under 600NM. er for pyser :)

 

Nå har jeg 410NM. men jeg driter da ikke penger... hehe

Endret av GigaFlow
Lenke til kommentar
Joa.. Ferarri er en kul bil, men kommer aldri i livet til å kjøpe meg en fararri. Ikke en gang om jeg vant 20 mill. i lotto.

 

Da ville jeg heller kjøpt meg en bil som passer til norske veier. Som feks. en Audi S6, Porche Cayenne Turbo, BMW X5, Audi Q7, BMW M5 etc etc.

 

Jeg ville faktisk ikke brukt pengene på biler som Porche (bortsett fra Cayenne), Ferrari, Jaguar, Lamborghini og slike biler.

 

Men smaken er som baken... :)

 

Jeg ville hatt en stooor og sterk dieselmotor, med masse moment.

alt under 600NM. er for pyser :)

 

Nå har jeg 410NM. men jeg driter da ikke penger... hehe

8639145[/snapback]

 

Du har misforstått. Ferrari skal ikke være "kul", praktisk, billig, driftsikker, komfortabel, eller kunne brukes til noe annet enn å kjøre på tørre, svingete asfaltveier.

 

Nei, du vil vel ha en slags sykelig blanding av en maybach og en princess 65 yacht du.

Endret av RCP-88
Lenke til kommentar
Forsåvidt enig med med deg Simon, men hvem lager elektronikken i Mucielagoen?

Trodde det var tyskerne jeg?

Joda, er vel dem.

 

Få høre hva noen mener om denne da? Ferrari P4/5. Syns Enzo skulle sett slik ut jeg.

 

post-115792-1179478833_thumb.jpg

 

post-115792-1179478846_thumb.jpg

 

post-115792-1179478861_thumb.jpg

8637403[/snapback]

Jeg liker den dessverre ikke. Men så liker jeg ikke Enzo heller. :p

 

Skal jeg velge en virkelig designklassiker fra Ferrari, må det bli en 250 GT Lusso.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

A.jpg

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
flere enn meg som synes ferrari 456 er fin i denne blå fargen(ja hvis jeg skal ha en ferrari noen gang blir det en 456 i den blå fargen)

8643185[/snapback]

Jeg er enig i at den fargen passer ypperlig på 456 men jeg finner 456 noe anonym utseendemessig. Hverken fin eller stygg.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
flere enn meg som synes ferrari 456 er fin i denne blå fargen(ja hvis jeg skal ha en ferrari noen gang blir det en 456 i den blå fargen)

8643185[/snapback]

Jeg er enig i at den fargen passer ypperlig på 456 men jeg finner 456 noe anonym utseendemessig. Hverken fin eller stygg.

 

Ha en fin dag. :)

8643490[/snapback]

 

Helt enig.. Syns fronten ligner litt på en Porche 914/944 =/ Syns den er litt for kjedelig.

Endret av rublings
Lenke til kommentar

F430, F355, og Enzo Ferrari er favorittene.

599, 612 har jeg ikke noe til overs for rent utseendemessig. De blir litt for kjedelige. Av Ferraris "premium range" (i mangel på noe bedre ord), har jeg faktisk mer sansen for 550/575.

 

Syns designutviklingen har være veldig bra i entry-level modellene.

Lenke til kommentar
Jeg så tilfeldigvis en bra 355 video på youtube, sinsykt fet lyd.

8633923[/snapback]

De ferrariene er så harry, man må nok være elektrikker eller rørlegger for å ha slik bil.

8682276[/snapback]

Jeg er enig i at det er litt harry å ta en burnout slik som i det youtube klippet, men det er absolutt ikke noe harry med Ferrari, høres mest ut som missunelske fra din side :tease:

 

Men det som er harry er å være rørlegger og eie en sånn bil, men hvis man har penger til det er det definitivt ikke harry.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...