Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 (endret) Er betaforumet stengt eller noe sånt? Får bare feil når jeg prøver å logge inn. edit: Fiksa det nå, når jeg endret passord til forumet Endret 13. mars 2008 av Slettet-p4PIYwb6
MysticoN Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 når er neste mulighet til å få en beta key? :/ vet at det ikke er ALT for lenge til det kommer... men vil spille AOC!! Må huske på at slik spillet er i Beta er ikke helt representativt for hvordan det vil være ved launch da når du får spille beta. Uansett, "Open" beta nærmer seg, så er bare å kjøpe seg en konto på fileplanet og håpe på at det er den 20.ende Mars den åpner. Hvor mye koster en slik account? vet at spillet ikke er representativt for hvordan det vil være ved launch, men er så dritt lei av wow. så det hadde vært fint å blit med å "forbedre" spillet:D
arlion Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 en fileplanet konto koster vel rundt 400kr for hel års abonomang, eller rundt 45kr per måned om man velger å kjøre en måndtelig løsning.
healdalgo Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 (endret) Når på døgnet er serveren oppe a? Norsk tid. Endret 15. mars 2008 av healdalgo
paranoide Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Skulle gjerne hatt en beta-key. Vel, gratulerer dere som kom inn!
JV Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Ett lite spm. Jeg har vært med i technical beta 2 ganger tidligere og jeg så nå på betasiden til funcom at jeg kan laste ned general beta klienten. Betyr det også at jeg faktisk kan spille i general beta?!? Lurer i så fall hvor lenge jeg har hatt mulighet til dette! *laste ned og teste*
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Ett lite spm. Jeg har vært med i technical beta 2 ganger tidligere og jeg så nå på betasiden til funcom at jeg kan laste ned general beta klienten. Betyr det også at jeg faktisk kan spille i general beta?!? Lurer i så fall hvor lenge jeg har hatt mulighet til dette! *laste ned og teste* Mange av de som er aktiv i Technical Beta blir invitert til General. Du vil få en mail med informasjon hvis du har blitt invitert. Er du ikke spesielt aktiv i general beta vil du bli byttet ut med noen andre.
JV Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 (endret) Ok, så selv om jeg har tilgang til å laste ned general beta klienten betyr ikke det at jeg får spille? Jeg mener jeg ikke hadde tilgang til å laste ned general beta når jeg først lastet ned for technical. Husker ikke om den rett og slett ikke stod der eller jeg jeg fikk beskjed om at jeg ikke hadde tilgang når jeg forsøkte å laste ned... Edit: Det betydde tydlig vis ikke at jeg kunne spille. Får authentication failure når jeg forsøker å logge på. Jaja... får vel vente til 17. mai da som resten. Endret 20. mars 2008 av JV
Hotman Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 For å si det slik: Hva er kult med AOC? store brett og slåssing. Hva er kjipt med AOC? Mange, mange ting. Jeg er bare kjempelei av at "alle" nye online spill ikke holder mål, for eksempel, pirates, LOTR, Tabula Raza osv. osv. Har man blitt bortskjemt med spill som for eksempel World of Warcraft? Mulig det, anyways, så håper jeg at når launcen til AOC kommer i mai, så blir det med brask og bram, alternativt så må man vente ett år før evt. tilleggspakke med mer kommer, før spillet blir bra nok. (Se på LOTR, dette spillet vil sikkert øke sin populæritet når den nye Moria pakken kommer.)
MysticoN Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 For å si det slik: Hva er kult med AOC? store brett og slåssing. Hva er kjipt med AOC? Mange, mange ting. Jeg er bare kjempelei av at "alle" nye online spill ikke holder mål, for eksempel, pirates, LOTR, Tabula Raza osv. osv. Har man blitt bortskjemt med spill som for eksempel World of Warcraft? Mulig det, anyways, så håper jeg at når launcen til AOC kommer i mai, så blir det med brask og bram, alternativt så må man vente ett år før evt. tilleggspakke med mer kommer, før spillet blir bra nok. (Se på LOTR, dette spillet vil sikkert øke sin populæritet når den nye Moria pakken kommer.) vet ikke om du spiller beta eller ei, men kunne du fortelle oss som ikke har prøvd dette spillet enda hva som er "kjipt" med AOC? siden du skriver at det er mange, mange ting så burde du vel ikke ha problem med å nevne 5 ting?
Hotman Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 For å si det slik: Hva er kult med AOC? store brett og slåssing. Hva er kjipt med AOC? Mange, mange ting. Jeg er bare kjempelei av at "alle" nye online spill ikke holder mål, for eksempel, pirates, LOTR, Tabula Raza osv. osv. Har man blitt bortskjemt med spill som for eksempel World of Warcraft? Mulig det, anyways, så håper jeg at når launcen til AOC kommer i mai, så blir det med brask og bram, alternativt så må man vente ett år før evt. tilleggspakke med mer kommer, før spillet blir bra nok. (Se på LOTR, dette spillet vil sikkert øke sin populæritet når den nye Moria pakken kommer.) vet ikke om du spiller beta eller ei, men kunne du fortelle oss som ikke har prøvd dette spillet enda hva som er "kjipt" med AOC? siden du skriver at det er mange, mange ting så burde du vel ikke ha problem med å nevne 5 ting? Hei, De fleste ting slik som, lyd, grafikk etc. er under konstant forbedring, selv om mange er bekymret for at Funcom ikke greier å løse dette i tide til slipp i mai. Alle nye karakterer fra level 1-20 må ferdes i et start område ala Everquest 2. Problemet med dette etter min mening er at man bruker for lang tid i dette området og det frister sikkert ikke å starte en ny karakter for å så gå igjennom dette på nytt. En annen ting som er AOC sitt største pluss er jo de tøffe kampsekvensene, hvor man gjerne slåss med 4-6 fiender samtidig, samt å kappe hodet av en annen spiller i PVP er også særlig tilfredsstillende for mitt vedkommende, men jeg håper at AOC også får hyggelige stunder, slik som for eksempel i ikke ukjente World of Warcraft. AOC virker veldig dystert og "mørkt" til tider, og det er vel slik de fleste av oss som leser Conan blader med mer er vant til, men det er kanskje litt lenge å vente til level 30,40 etc. før man får oppleve slike ting. Et høydepunkt er uten tvil å bli med i en klan, starte sin egen by etc. Det er da spillet virkelig begynner, men det burde være gøy å "levle" opp fra 1-30. AOC er blir nok garantert til å gjøre det bedre enn Tabula Raza, Pirates, Lotr og mange andre konkurrenter. De trenger bare masse tid på finpuss. Men dersom noen lurer på noe, så er det bare å spørre. PS! Jeg har som mange andre forhåndsbestilt Collectors edition av AOC.
Kultom Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 (endret) Det ene problemet der skal vel være løst allerede så vidt jeg vet. Som deg har nok funcom sett det unødvendig å gå igjennom de første 20 levlene om og om igjen. Så skal ihvertfall være slik at etter første characteren har vært gjennom starten skal det være mulig å hoppe over de på sin neste character. Håper dette fortsatt er i spillet på launch, men skjønner jo hvorfor det ikke er i betaen. Offtopic: alt for lite å gjøre på jobb nå, svarer på alt av tråder i AoC forumet:P Endret 20. mars 2008 av kvitrafn
Spillorakelet Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Du må vel spille gjennom "introen" på alle hovedklassene (Priest, Rogue, Solider og Mage) da disse har forskjellige story`s men lager du nye chars av samme klasse så slipper du dette. Sånn var det hvertall planlagt tidligere..
MysticoN Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 PS! Jeg har som mange andre forhåndsbestilt Collectors edition av AOC. samme her, gler meg. takker for et godt svar btw. Det ene problemet der skal vel være løst allerede så vidt jeg vet. Som deg har nok funcom sett det unødvendig å gå igjennom de første 20 levlene om og om igjen. Så skal ihvertfall være slik at etter første characteren har vært gjennom starten skal det være mulig å hoppe over de på sin neste character. Håper dette fortsatt er i spillet på launch, men skjønner jo hvorfor det ikke er i betaen. Offtopic: alt for lite å gjøre på jobb nå, svarer på alt av tråder i AoC forumet:P hehe da sliter vi med det samme:p genialt at man kan hoppe over noob zona i AOC slik som i Daoc. Dette gjør at det blir mye mer fristende å prøve andre klasser.
MindTooth Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Fungerer ikke med Windows XP og ASUS A7V880 Birger
Iglooo Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 en fileplanet konto koster vel rundt 400kr for hel års abonomang, eller rundt 45kr per måned om man velger å kjøre en måndtelig løsning. Sweet at en har lifetime subscription da fileplanet ikke var populær enda. :> Husker ikke hvor mye det kom på, men kan si at det var langt under 400kr
psyches Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Fy faen som jeg har lyst på beta nå, venta forever jo!
WiSLE Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 idag ble vel de fleste godtatt som "testere" for stress-testen til age of conan.. Regner med at dem vil ha så mange som mulig for å teste serverne sine,.-
Frederick_ Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 btw, kommer det beta på fileplanet eller har det toget gått?
WiSLE Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Laste ned 15GB for å betateste i 3timer? Er det noe jeg har gått glipp av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå