Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er utrolig hva man gjør for tre uker med flatfyll (også kalt russetiden)...

 

Vi snakker tidenes styggeste t-skjorte med matchende caps, sleske blikk med tilsvarende ekle kommenterer og utdeling av flyers. Alt som finnes av verdighet og fornemhet i meg, blir borte i løpet av disse dagene med andre ord...

Endret av HannahMedTanna
Lenke til kommentar

Gatebil 2012 faktisk. Hadde ikke vett nok til å droppe årstallet nei. Eller kanskje det er kult å fortelle barnebarna i bygdenorge? Se her ungææær jeg var på gatebiiil i 2012! Forresten har hun med volvo på ryggen nesten funnet plassen sin. Hun skal oppi søplebøtta ikke ved siden av!

Endret av TityBoi
Lenke til kommentar

*snip*

Syns faktisk det er verre hvordan enkelte personer kler seg når de skal være "classy"

Må si jeg føler meg ganske truffet av den, siden jeg i dag prøvde å pynte opp den tragiske arbeidsuniformen bestående av hotpants, gatebil-caps og en stram t-skjorte med oilskin, docksides og perlekjede+øredobber. Må ha sett ganske snodig ut når jeg tenker meg om og heller ikke særlig classy...

Endret av HannahMedTanna
Lenke til kommentar

Må si jeg føler meg ganske truffet av den, siden jeg i dag prøvde å pynte opp den tragiske arbeidsuniformen bestående av hotpants, gatebil-caps og en stram t-skjorte med oilskin, docksides og perlekjede+øredobber. Må ha sett ganske snodig ut når jeg tenker meg om og heller ikke særlig classy...

Hallo, du må jo blande deg sammen med folkene. Noe som innebærer at du bytter ut docksides med dc sko, oilskin med en zip-hood med plysj inni. Den bør også ha en stor logo på rygger, helst bilmerke.

 

Jeg tenker egentlig mer på gutter som på død og liv skal bruke sløyfe og bukseseler med clip-ons til alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det værste er at disse gutta her virkelig tror de er trendsettere og de prater på en måte nedtalende til "oss hetro gutta" som jo ikke har peiling på noen verdens ting, spesielt ikke innen mote. Så fashionable når de dytter deltageren inn på prøverommet med de nyeste og fresheste jeansa på markedet fra G-star. Jeg har overhode ingenting i mot homofile og jeg kjenner homofile selv, men hele konseptet med en patrulje av "bedrevitere" basert på at de er homofile - det liker jeg ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...