Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, den gjør vel egentlig ikke det. Får bare automatisk litt fnatt når det blir nevnt noe ala "kort-ermet skjorte, skjorte er for varmt" og sånt heretter. Var ikke meningen at det skulle fremstå som skriking, var heller ment som en veldig desperat forespørsel. :ph34r:

 

 

Sorry er ferdig med den diskusjonen nå, bare nevnte at jeg bruker Polo og shorts, fordi det er varmt.

 

Som jeg sa, varme er forskjellig for alle mennesker. Selvom jeg blir svett av å gå med skjorte så er det ikke sikkert at andre blir det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Litt old, men interessant å se at jenter også liker plain. Helfargede t-skjorter eller skjorter er veien å gå.

Har prøvd meg på et par kortermede skjorter opp igjennom årene men syns alltid det ser så ræva ut når jeg kommer hjem og prøver.

Hun siste på videoen der, som snakka om converse. Synes den stilen ho har der er helt forferdelig, sånne lange skjørt ser helt forferdelig ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hun siste på videoen der, som snakka om converse. Synes den stilen ho har der er helt forferdelig, sånne lange skjørt ser helt forferdelig ut.

Ugh ja. Kanskje ikke helt representativt.

 

var vel ikke akkurat det jentene sa da. Hawaiiskjorter er vel bare lovlig på nettopp Hawaii....

Var vel ikke akkurat det jeg sa heller da (helfargede = en hel (samme) farge, ikke masse farger).

Lenke til kommentar

 

Ugh ja. Kanskje ikke helt representativt.

 

 

Var vel ikke akkurat det jeg sa heller da (helfargede = en hel (samme) farge, ikke masse farger).

 

Poenget mitt var at jentene ikke nevnte kortermet skjorte utenom Hawaii.

 

Skatesko/shabby, tank, joggebukse, hettegenser , Speedo, sandal med sokker, Hawaii var det jeg fikk med meg.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Før badeshortsen og boxershorts kom, så bruke man jo sånt her også.

 

Ikke speedo da, men lignende "badebukse".

 

Aldri i verden om jeg ville gått med noe sånt idag, men jeg måtte le av fadern som var forbannet på at han ikke lenger fikk tak i "ordentlige underbukser" i klesbutikker. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...