Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1: De har usannsynlig dårlig lydkvalitet, det er ingen grunn til å bruke dem mtå at du får bedre for prisen.

2: De brukes i hovedsak av fjåttizzer uten snev av (musikk)smak.

3. (og viktigst): Det er ikke hodetelefoner det er høyttalere. Kombinert med 2. gjør dette dem til noe av det desidert verste som finnes, tett under atomvåpen og over kjemisk krigføring. Kjemiske våpen kunne nemlig blitt brukt til å bli kvitt punkt. 2....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

1: De har usannsynlig dårlig lydkvalitet, det er ingen grunn til å bruke dem mtå at du får bedre for prisen.

2: De brukes i hovedsak av fjåttizzer uten snev av (musikk)smak.

3. (og viktigst): Det er ikke hodetelefoner det er høyttalere. Kombinert med 2. gjør dette dem til noe av det desidert verste som finnes, tett under atomvåpen og over kjemisk krigføring. Kjemiske våpen kunne nemlig blitt brukt til å bli kvitt punkt. 2....

 

 

Jeg er enig i at lyden er møkk, men jeg tror ikke noe på at du får bedre til 200 kroner i Norge.

Edit: Og det at de er "høyttalere" som du så fint kaller det er grunnen til at de er bedre enn andre hodetelefoner du får til prisen. De er åpne, noe som er positivt for brukeren selv da dette gir bedre lydbilde og et løft i lydkvaliteten generelt. Problemet er at dette blir veid opp for med en alt for kraftig, gjørmete bass, men noe mer kan du ikke forvente for den lave prisen.

 

Men siden dette er motedelen av forumet får jeg heller være enig med de som sier at Porta Pro ser helt jævlige ut.

Endret av Taakefjellet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...