Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha! Natt&Dag ass. Bor og jobber på Grünerløkka og jeg kjenner igjen mange av disse løkkatrynene. Et par kjentfolk der og gitt, men de er heldigvis ikke av den helt syke sorten. Ikke at jeg synes hipsterstil er stygt, hell, går halvveis sånn selv, dog ikke som et vintagejuletre.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvilken verden alle bloggerne lever i, når ble det akseptabelt å gå med dette?:

 

Photo1-13.jpg

 

http://ulrikkelund.com/wp-content/uploads/2012/02/IMG_3589.jpg

 

DSC_5466-Edit.jpg

 

IMG_1426.jpg

 

 

HVA er det som er så sykt kult med å se jævlig ut? Gleder meg virkelig til denne trenden er over.

 

Misliker også det som meste som beveger seg på La Belle Sole for tiden: klikk. Husker nå hvorfor jeg ikke henger der lenger...

Endret av Jules Winnfield
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvilken verden alle bloggerne lever i, når ble det akseptabelt å gå med dette?:

 

Photo1-13.jpg

Generelt har jeg aldri skjønt meg på jentesko. Hva som er pent og ikke pent og hvorfor noen mener sånn og sånn er er pent og ikke pent.

 

Sko med naggler på. Knæsj rosa sko.. Det er visst dette kvinnene vil ha, men jeg klarer ikke å se det pene i det eller forstå meg på det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Generelt har jeg aldri skjønt meg på jentesko. Hva som er pent og ikke pent og hvorfor noen mener sånn og sånn er er pent og ikke pent.

 

Sko med naggler på. Knæsj rosa sko.. Det er visst dette kvinnene vil ha, men jeg klarer ikke å se det pene i det eller forstå meg på det.

 

Er av det kvinnelige kjønn selv, men har i grunn aldri skjønt meg på hvorfor andre kvinner vil gå med stygge sko. Har helt sluttet å handle med venninner. Det endte som regel opp med at jeg lo av et skopar à la disse, også var det jo såklart en eller annen som var i besittelse av akkurat de skoene...

Endret av Jules Winnfield
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Generelt har jeg aldri skjønt meg på jentesko. Hva som er pent og ikke pent og hvorfor noen mener sånn og sånn er er pent og ikke pent.

 

Sko med naggler på. Knæsj rosa sko.. Det er visst dette kvinnene vil ha, men jeg klarer ikke å se det pene i det eller forstå meg på det.

 

Er av det kvinnelige kjønn selv, men har i grunn aldri skjønt meg på hvorfor andre kvinner vil gå med stygge sko. Har helt sluttet å handle med venninner. Det endte som regel opp med at jeg lo av et skopar à la disse, også var det jo såklart en eller annen som var i besittelse av akkurat de skoene...

€971.04

Hva. Faen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...