Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opera bar og Havana Club er jo faste hang-out places for superkjendiz superkidzen. Kanskje du havner på bloggen hans hvis du stikker innom?

Det er eksakt det som er poenget mitt.

 

henrikwl: Det er korrekt. Poenget med rådenim er at den skal utvikle sin egen "look" over tid, i motsetning til "vanlige" jeans som allerede er ferdig-brukt.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Neida. Rådenim skal ikke vaskes for tidlig, da vil du ødelegge en del av prosessen, men man trenger ikke å gå med dem hver dag. Det er bare hvis du har superlyst til å raske på litt, men jeg har brukt mine over lang tid. Vasket de ikke før det hadde gått et par måneder, men jeg brukte de absolutt ikke hver dag.

Lenke til kommentar

^

Kan du ikke f.eks. fryse den for å drepe litt bakterier inne i mellom? Om du søler noe på den er det vel "lov" å tørke vekk, det er vel bare vaskeforbud fordi maskin påvirker dem en del?

Greia med rådenim er jo at de ikke er behandlet, så all fargen sitter i. Sånn sett vil hele poenget forsvinne hvis man vasker de med en gang. En annen ting man kan ha i bakhodet er at de farger av, så hvis man bruker f.eks hvite sko vil de bli blå.

 

Lenke til kommentar

Han fyren en side tilbake her med det slipset, det må jo være kødd? Badtaste eller noe sånt? Det slipset er jo latterlig bredt!? Sånn man får kjøpt på kostymebutikker liksom. Og superkidzen er selvfølgelig the man! Gleder meg til landstreffet, skal lett fikse autografen hans og dele den med dere alle <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...