Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dorian har mange gode poeng, igjen. Lurer litt på hva din stil er egentlig, jeg har egentlig litt høye forventninger til deg :p I allefall siden du er et friskt pust imot all chinos-typene her inne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glem nå ikke klassikeren selv: t-skjorte/pique stappet inn bak spennen.

Må jo vise den fete D&G beltespenna! Er du helt ut eller? coolugh.gif

Skrevet (endret)

Dorian: Misliker svært sterkt skoene, men resten ser vel og bra ut :) Særlig jakken.

Edit: "Hater" ble vel litt sterkt :p

Endret av Jonas.
Skrevet

Har ikke noe i mot stilen (bortsett fra skoene, hater sko med trykk), men uvanlig er det ikke, akkurat som Beges sier.

Skrevet (endret)

Uvanlig er selvfølgelig øyet som ser - på HF@UiB så skiller jeg meg ikke nevnverdig ut. I bildetråden er jeg litt mindre normal og på BI er jeg utskuddet. Det er nok mange som deler stilen med meg, akkurat som det er mange som deler preppystilen, men det er gjennomførelsen som er mest interessant. Alt vil falle innenfor en kategori uansett, men jeg tror ikke det jeg går med er mer eller mindre normalt enn det de fleste i bildetråden går med. Alt er vanlig med mindre det er uvanlig, og det som gjør noe uvanlig er som oftest den delen av antrekket en ikke liker.

Endret av Dorian Gray
Skrevet

Så noe jeg synes er stygt på skolen i dag.

En jeg kjenner hadde på seg følgende:

- Lyseblå skjorte med hvite striper (skjorta var veldig fin)

- Lyse jeans

- Hvite sokker som var tredd over jeansen

- NYC-caps.

Jeg synes den kombinasjonen ble bare dritstygg! :no:

Tenk å kombinere fin skjorte med caps da!

Samme med dress og caps og, fy faen så stygt!!

Skrevet

Hva er egentlig greia med Yankees-logoer overalt? Kan ikke huske de var så vanlige før. Har nordmenn plutselig blitt baseball-interesserte?

Skrevet

Tviler på at de fleste vet noe mer om det enn at det er ett baseball lag fra New York.

Det har vel vart i over ett år det med de capsene. Vet ikke helt greia med det selv, men har ikke noe i mot det.

Folk syns vel de er kule.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...