Xtra Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 jeans er dessuten helt faux pas. Huh... nå følger jeg deg ikke helt. 8605313[/snapback] Fotballtrøye og jeans i kombinasjon. Tror ihvertfall det var det han mente var helt uakseptabelt 8605972[/snapback] Da så... trodde han mente at jeans var regnet som "faux pas". Da forstår jeg. Den kombinasjonen kan forsvares hvis man går på stadion for å se på fotball. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Liker ikke den overdrevne hip-hop stilen. Greit nok, buksene trenger ikke sitte som tights, men finnes en mellomting. Liker heller ikke gother stilen når folk tusler rundt i svarte skinnfrakker alà matrix midt på en varm juli-dag. EDIT: Enig med fotballtrøye og vanlig bukse også. Så fremt det ikke er kamp da. Endret 13. mai 2007 av wrangler Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 EMO, definitivt. Egentlig alt som går ut på å kle seg i svarte klær. Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 EMO og Hip-Hop stil er noe som jeg "hater". Blir nesten redd for EMO folka og de som går i Hip-Hop bukser/gensere har jeg absolutt 0 respekt for. Selv om de sikkert er greie mennesker Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg hater emo-stil. Og jeg hater for som har buksa så langt ned at du ser hele boksern og lårene. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Sosse stil.... Æsj! Å gutter som går med slike sandalsko... vet ikke hva det heter... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Sosse stil.... Æsj! 8610195[/snapback] Hva er "sossestil"? Det har jeg aldri blitt helt klok på.. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Hva er "sossestil"? Det har jeg aldri blitt helt klok på.. 8611476[/snapback] trang rosa t-shirt og stram jeans/ grå baggypants. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Sosse stil.... Æsj! 8610195[/snapback] Hva er "sossestil"? Det har jeg aldri blitt helt klok på.. 8611476[/snapback] Lacoste shorte med brunkremflekker på (ja har sett noen.... ) Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Ekstrem sagging, emo-stil og buksa i sokkene, verste jeg vet! Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Når gutter putter buksa nede i sokkene. Jeg hater virkelig dette. Jenta jeg sitter ved siden på skolen elsker dette og vi har stor diskusjon om det hele tiden Ellers er jeg ikke så stor fan av stramme hvite linbukser på gutter og "gangster" stilen 1 Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg liker ikke ribbegensere, tennissokker over buksa, klær som er så store at de bare henger på personen (da mener jeg ikke hip-hop), de som kjører orange-tryne-stilen og de som går i sett (dvs bukse og genser i samme farge/stoff, feks fleece). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Stiler jeg ikke liker -Emo -Over baggy klær gjerne hull i, klassisk røyken gnangster stil:) -Super sosse stil , har en lærer med ROSA tskjerte med en glinsende ku! bjørn borg. dene r fæl. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 er det noen tvil om det a? Emo-stil er jo helt jævlig. Ekstreme hip-hop gangstere er vel heller ikke noe jeg lengter etter. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Liker ikke EMO stilen (gotter, gother eller hvordan d skrives). Gangster stil, alla 50 cent, norske wannabe rappere, klarer det bare ikke! Så liker jeg ikke gutter i trange bukser, var i Sverige ifjor, å dær var det alt for mange tynne gutter i TRANGE bukser, ser ut som forvikste insekter som løper rundt i byen! Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Ut i fra denne tråden kan vi konkludere med at "alle" hater, hip hop stil, emostil, sossestil... Hvem har vi egentlig igjen da? datanerd-stil? 1 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Tja... min stil er ikke nevnt... Men så har jeg ikke akkurat noe navn på stilen min da... Dongeribukse, joggesko, t-shorte (gjerne poco loco) og hettegenser med glidelås... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg skal aldri klage på noe som helst, bare jeg slipper å se så mye av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå