Gå til innhold

Babethread (Extreme modem warning!) 5 bilder per post!

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øyyy Tx3....

Dersom jeg vil se på tegneserie babes, kjøper jeg meg en tegneserie. Var ikke mye igjen av originalbildet der nei (ang. Buffy Tyler bildet).

Skrevet
Her er bilder av Gauge. (gidder ikke å kode de). ;)

Edit: Fotoserie.

Herregud, hun ser jo totalsløv ut! Kan'a ikke klappe igjen kjeften, eller trur'a det er sexy med en slik "aaaaa" - look? :roll:

Skrevet

Herregud, hun ser jo totalsløv ut! Kan'a ikke klappe igjen kjeften, eller trur'a det er sexy med en slik "aaaaa" - look? :roll:

Hørt om pose over hodet ? :p

Skrevet (endret)

Jeg tror ikke "holde kjeften lukket" inngår i arbeidsbeskrivelsen hennes... :devil:

Endret av DrDoogie
Skrevet

Jeg tror ikke "holde kjeften lukket" inngår i arbeidsbeskrivelsen hennes... :devil:

Gullkorn? :thumbs:

Skrevet

Hehe, posen funker ja.. Men da må resten av antrekkene vekk. Blir liksom ikke det samme når pr0nstars har klærne på. Spesielt ikke Gauge siden hun ikke er særlig "vakker"

Skrevet (endret)
Øyyy Tx3....

Dersom jeg vil se på tegneserie babes, kjøper jeg meg en tegneserie.  Var ikke mye igjen av originalbildet der nei (ang. Buffy Tyler bildet).

Nei,her var det jævlig drøy bruk av Gaussian blur.

Fatter ikke at de som "lager" bildet, ikke ser det. :dontgetit:

Skulle heller brukt en anelse "smart blur."

Endret av Opus
Skrevet

er ei kjerring på som jobba på rema som ligner litt på denne gauge :)

snowdog: deg har jeg faktisk savna.hehe. glad det ikke bare er nye brukere her nå etter all denne tiden..¨ hehe

de gode postene til B|real er her fortsatt og. :)

Skrevet
Øyyy Tx3....

Dersom jeg vil se på tegneserie babes, kjøper jeg meg en tegneserie.  Var ikke mye igjen av originalbildet der nei (ang. Buffy Tyler bildet).

Nei,her var det jævlig drøy bruk av Gaussian blur.

Fatter ikke at de som "lager" bildet, ikke ser det. :dontgetit:

Skulle heller brukt en anelse "smart blur."

"smart blur"? tenker du på øl briller da? ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...