Gå til innhold

Halo 3 beta er ute!


Hvilken av de nye våpene er din favoritt?  

76 stemmer

  1. 1. Hvilken av de nye våpene er din favoritt?

    • Turret (massive maskingunneren)
      13
    • Missile Pod
      4
    • Spartan Laser
      31
    • Spiker
      7
    • Spike Grenade
      8
    • Spikerkombinasjon (dual med spiker + X)
      12


Anbefalte innlegg

Hva skjer med folket? Nå har vi endelig fått sjangsen til å teste Halo 3 for første gang, og kommentarene som kommer er bare: "Grei den...", "Nja, litt arcade aktig det her", "Spillte det samme brettet fem ganger, deretter slo jeg av". Hva er dette? :/ Halo 3 betaen var jo helt konge! Skjønner ikke hva folket snakker om... :( Skuffende å se at folk ikke er mer i ekstase over betaen. Jeg er i ekstase! Etter mange måneder med venting er den endelig her! og den er bra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes også Halo3 er fryktelig morro... Gameplayet er så vanvittig bra.

 

Likte ikke Snowbound i begynnelsen, men har etterhvert begynt å like det mer og mer.

 

Noe jeg syntes mangler (men som ryktet sier skal komme snart i betaen) er big wars.... Morro med 8vs8 kamper CTF og lignende.

 

Vet ikke hva det er med matchmaking, men er mange ganger man finner fullstendig antall spillere for så å miste alle og den starter på nytt... Det er det som gjør at det tar lenger tid enn nødvendig hos meg ihvertfall... Men uansett er det fortsatt beste systemet for å finne games per dags dato i mine øyne... GRAW kan lære en ting eller to her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

har aldri spilt vallhalla... har rundt 15 til 20 games men det mappet kommer aldri opp... why? ingen som liker det... lyst til å prøve

Lenke til kommentar
Når jeg trykker på på navnet på høyresiden i listen så står det at jeg har 1rp og så trykker jeg på service record så står det total 2 rp. Noen ganger er det omvendt å. Dette ranking systemet skjønner jeg ikke noe av

8647486[/snapback]

 

 

Jeg har 52 RP. Skjønner ikke så mye av det jeg heller. Mulig man går opp en grad for hver 10ende RP eller noe sånt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...