Gå til innhold

Halo 3 beta er ute!


Hvilken av de nye våpene er din favoritt?  

76 stemmer

  1. 1. Hvilken av de nye våpene er din favoritt?

    • Turret (massive maskingunneren)
      13
    • Missile Pod
      4
    • Spartan Laser
      31
    • Spiker
      7
    • Spike Grenade
      8
    • Spikerkombinasjon (dual med spiker + X)
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja.. si hva du synes hvertfall. :)

8592539[/snapback]

Det var veldig artig! Synes det med de derre equipments'ene åpnet for uendelig mange rare situasjoner og gameplay-muligheter.

 

Random ting som jeg merket meg:

Grafikken var ikke helt tipp-topp på noen plasser (noen so-so teksturer på Valhalla). Ellers har de forbedret animasjonene noe. Spartanene flytter føttene basert på terrenget, og hoppingen ser mye bedre ut.

Mongoose er herlig å kjøre. Lett å hoppe med, og veldig rask.

Spartan Laseren er herlig å skyte folk med! Kuleste våpen hittil, selv om jeg var skeptisk til den da jeg så bilder av den. :thumbup:

Digger "theatre" mode. Der har jeg tatt opp 5-6 filmer allerede.

En ting som er litt irriterende, for meg, er at noen av våpnene ser litt skjevt plassert ut på skjermen. Spesielt BR.

En ny ting som er genialt med matchmaking, er at man kan stemme på å skifte map og gametype. For eksempel, hvis man får Slayer på Snowbound, og de fleste i partiet ikke vil ha det, kan man lett trykke på "X", og man får en ny tilfeldig kombinasjon servert.

Territories er ikke kjedelig lengre. Det er nå rundebasert, og mer likt Battlefield, der man tar over noen forskjellige territorium som ligger ut på banen.

Sverdet er ikke i betaen, desverre.

 

Hmmm. Var det mer da..? Si ifra hvis noen lurer på noe. ;)

 

Her er mine stats, forresten: MartinLande H3 Beta Stats

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar
Hvor mye plass tar betaen forresten?

8592847[/snapback]

God nyhet? Nja njo kanskje du har rett.

 

Den tar 991 MB, hvis jeg husker rett. Det gikk fort å laste ned, dog.

 

EDIT: En annen ting jeg kan nevne er at mapsene virker større nå, enn før. Kan være fordi alle tre i betaen foregår ute, men de er alle ganske store. Min favoritt må være Snowbound. Den er relativt liten. Den minste av de tre.

 

EDIT 2:

As of this morning, Friend & Family codes have been distributed to approximately 10,000 randomly chosen members of the Bungie.net community. Using a variety of different criteria, our web team created a pool of approximately 40,000 people and from there we randomly allocated the codes we had available.

 

Obviously there are a lot more than 10,000 registered Bnet members and unfortunately we aren't able to accommodate all of you. We're sorry but hope to see you online next week. At this point anyone who still wants to participate in the Halo 3 beta will need to do so via the Crackdown file download starting on 5/16.

 

Oi da. Hadde visst flaks. :p

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Tar våpenene like stor skjermplass som de gjorde i Halo 2? Halve skjermen forsvant jo om du hadde to våpen samtidig. :p

 

Hvordan vil du rangere grafikken sammenlignet med Halo 2 og f.eks. Gears Of War, eventuelt andre 360-spill?

 

Hvordan illustreres "treff" på motstandere? Er det fremdeles den "gnistringen" på drakten fra de forrige spilla? Ikke noe blod i det hele tatt? Syntes alltid det føltes litt mindre tilfredsstillende å treffe noen slik sett i Halo 2 kontra CoD2 f.eks.

 

Hvor sterk er autoaimen? Bidrar den til, eller minker den sjansen for å få et head-shot?

 

Forresten: Jeg er litt sjalu på deg. :p

Lenke til kommentar
Tar våpenene like stor skjermplass som de gjorde i Halo 2? Halve skjermen forsvant jo om du hadde to våpen samtidig. :p

De tar nok sirka lik mye plass. Spartan laseren er spesielt stor. Et par våpen er i tredjeperson, forøvrig. :p

Hvordan vil du rangere grafikken sammenlignet med Halo 2 og f.eks. Gears Of War, eventuelt andre 360-spill?

Det er merkbart bedre enn Halo 2, for min del. Gears of War ser bedre ut, i det at de trolig har flere polygoner og sånt, men Halo 3 er beregnet på firer ganger flere spillere, pluss at dette er en Beta, så... Men sånn som den er nå er det litt bedre enn Halo 2 og hakket dårligere enn GoW. I min mening.

Hvordan illustreres "treff" på motstandere? Er det fremdeles den "gnistringen" på drakten fra de forrige spilla? Ikke noe blod i det hele tatt? Syntes alltid det føltes litt mindre tilfredsstillende å treffe noen slik sett i Halo 2 kontra CoD2 f.eks.

Fremdeles gnistring. Blodet kommer først etter at man har trenget igjennom skjoldet, som vanlig.

Hvor sterk er autoaimen? Bidrar den til, eller minker den sjansen for å få et head-shot?

Autoaimen er fremdeles sterk på de fleste våpen. Vil si at det bidrar litt på Headshots.

Forresten: Jeg er litt sjalu på deg. :p

Det er forståelig. :tease:

Lenke til kommentar
Den tar 991 MB, hvis jeg husker rett. Det gikk fort å laste ned, dog.

8592867[/snapback]

Bare tenk når alle skal laste ned den 16. :p

 

Grafisk sett, husk på at det er beta. Alt er ikke 100% ferdig når det kommer til teksturer og lignende. Og at grafikken vil bli merkbart bedre i SP.

Lenke til kommentar
Bare tenk når alle skal laste ned  den 16. :p

 

Grafisk sett, husk på at det er beta. Alt er ikke 100% ferdig når det kommer til teksturer og lignende. Og at grafikken vil bli merkbart bedre i SP.

8593006[/snapback]

En ting er sikkert med grafikken: Vannet er orgasmisk. :love: Snøen er ganske bra den også. Er kanskje 20 cm med snø på en av banene - er kult å se snøen fyke opp når spartanere løper, og granater eksploderer.

 

De nye spikegranatene er jævlig kule, forresten. ;)

Lenke til kommentar
Kan man kun være Master Chief i multiplayeren? Og har de noen alternativer for å gjøre de litt personlige? Hadde jo emblem og slikt i toern, men det viste dårlig på et par meters avstand.

8593031[/snapback]

Man kan bare være Spartan (Master Chief er en spartan) i betaen, men siden det står at jeg har valgt "Spartan" i betaen, så regner jeg med at man kan bruke en Elite i fullversjonen (Som forhåpentligvis står med rakere rygg enn i toern:p).

 

Emblemet er der fortsatt. De har til og med en konkurranse gående om det på bungie.net. Masse nye spennende bakgrunner og farger er det også! :dribble:

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...