Gå til innhold

bestilte ny fikk brukt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Over til saken:

 

Det er klart man skal ta kontakt med stedet man har kjøpt en vare hvis der er uenigheter før man eventuelt går ut offentlig med slik informasjon.

 

Jaha? og den regelen lagde du nå og den gjelder alle?

 

Victurus!

8585423[/snapback]

Jeg ville kalt det sunn fornuft.

Lenke til kommentar

Litt moro tråd dette. oysfaerg

var litt sånn opp som en løve, litt bold skrift +litt trussler:

** Flamere skytes on-site **

8579459[/snapback]

 

Men ser at det tross alt er mange fornuftige brukere her som synes at brukermoderatorer bør flagge litt tydligere når det er private meninger de kommer med.

 

Forøvrig liker jeg Netshop og denne tråden handler ikke ( <=ironi btw)

om dem :)

Endret av ronndi
Lenke til kommentar

Edge: Kan du ikke bare innse sakens kjerne her? Det er prinsipper det går i her. Hva du føler er fornuftig, rettferdiggjør ikke moderatorene. -Som å arrestere tyven før han har kommet inn i butikken, fordi du tipper han vil stjele. La oss innføre den i Norges lover!

 

 

Victurus!

 

EDIT: *leif

Endret av victurus
Lenke til kommentar

Ikke nå lenger, den har tydelig vis gått over til å handle om hvordan man "bør" gjøre ting hvis man er usikker i forhold til det produktet man har bestilt og om det er en "feil" fra selgers side eller kjøpers side. Personlig synes jeg det er helt greit å poste det på et forum for å høre andre sine meninger om saken.

 

off topic: Men når det er sagt er det ganske underholdende å følge med på diskusjonene som kommer ut av det enkle spørsmålet til trådstarter :)

Lenke til kommentar
Han har da ikke moderert denne tråden. Han mente noe og flere er enige. Selv om man er moderator har man vel for svarte lov til å uttale seg om ting.

 

EDIT: leif

8582989[/snapback]

 

moderatorer bør absolutt ha en todelt signatur; med og uten moderator. definitivt.

 

personlig er jeg ufattelig fed up med latterlige kommentarer fra moderatorer og de innser av og til ikke at de er helt på jordet.

Lenke til kommentar

Nå tar dette helt av.

 

 

Jeg har selv opplevd det samme som trådstarter. Eneste forskjellen var at jeg ikke startet en tråd om det her på forumet.

 

Til tider har Netshop vært dårlige til å merke produktene som demovare.

 

Dette er selvsagt noe som bør fremheves i annonsen slik at det ikke skal oppstå tvil. Jeg bestilte for en tid tilbake et hovedkort, da det ankom så var det hevet over enhver tvil at det var brukt. Har siden 2001 hatt den vanen at jeg tar en printscreen av varen jeg bestiller. Fant frem denne og måtte lete lenge etter beskrivelsen "demovare", men den var der.

At jeg under denne prosessen allerede kvernet frem skjellsord og meninger om Netshop er helt sikkert. Men jeg hadde ingen problemer med å innse at jeg hadde fått det produktet jeg hadde bestilt.

 

At en kan bestille feil er jeg sikker på at mange har erfart. Hvis trådstarter som meg ventet på et nytt produkt så forstår jeg at det kan oppstå frustrasjon.

Frustrasjonen tok form av et innlegg her på forumet.

 

Han kunne helt klart sendt en mail til Netshop men det gjorde han ikke. Kan ikke se at dette er grunn nok til å henge vedkommende.

 

Men uansett så er det helt på trynet at moderatorer som Oysfaerg tar helt av.

Henge ut brukere av forumet bør du holde deg for god til.

 

Du mener selv at det er en sak mellom trådstarter og Netshop.

Du synes ikke at reaksjonen din burde være mellom trådstarter og deg i form av PM eller lignende?

 

Reaksjonen din irriterer vettet av meg. :realmad:

Han legger inn på rett forum, rett kategori osv. Dette er noe Dere har påpekt i lange tider. Skal innholdet styres også nå?

 

Klippet fra Wikipedia " Moderatorens oppgave er, ikke ulikt en redaktørs, å påse at det leverte produktet er av tilstrekkelig god kvalitet; at det passer inn i sammenhengen der det skal offentliggjøres; at det ikke kan oppfattes som krenkende eller sårende av noen"

 

1.Hvis det er kvaliteten på innleggene her på forumet du nå skal heve så har du en gedigen jobb foran deg. Du må være enig at det er en del dårlig. Men dette er et diskusjonsforum og da kommer en ikke vekk fra at mange "dårlige" kommentarer kommer frem.

2.Det passer inn i sammenhengen da det ligger i den kategori det skal.

3.Innlegget bør ikke virke sårende på Netshop. Istedenfor å reagere slik de gjør med sitt innlegg så burde de gå dypere i sin kvalitetssikring og finne ut hvordan noe slikt kunne oppstå. Dette er ikke første gangen noe slikt skjer og hvis det ikke gjøres noe så kommer det til å skje igjen.

De burde være glad for at enkelte kunder er så engasjerte :) at de kan belyse mulige feil/mangler hos dem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...