Gå til innhold

ArmA - Er det spillbart nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for linken koronag :)

 

Men tror dere det er mulig å få tak i en vanlig Tøsnberg-butikk?

 

Free Record Shop, Bravo, Spaceworld, Platekompaniet, TB Games..?

 

( Det er forhåpentligvis mulig å få tak i det i en av disse :D )

 

Internett-handel er utelukket, siden mitt ungdoms-Intro kort... Ja, du skjønner...

 

mvh. Gizmo. :)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt mye krøll med både grafikk og missions. F.eks har jeg opplevd 2 missions på rad der diverse events ikke blir trigga, slik at spillet bare fortsetter uten at noe skjer. Har fått svar på ArmA forumet at andre også er plaget av de samme tinga på samme mission.

 

Ellers må jeg jo nevne at de periodene spillet funker fint, så er det veldig bra. Men jeg tror fortsatt man får mest ut av spillet om man venter til noen ekstra patcher er kommet ut.

 

R

Lenke til kommentar
Hey, da skal jeg kjøpe det. :)

 

Men man må ikke ha Vista Ultimate? Jeg har Vista Home Premium, håper det funker der?

 

(+ XFX Nvidia 8600GT, men jeg regner med dette er bra nok... Correct me!)

 

-Gizmo.

8618031[/snapback]

Arma er totalt ødelagt på Vista Home Premium hos meg. Utvaska teksturer og endel crasher. Kan hende det er pga skjermkortet mitt eller driverne.

Kjører XFX GeForce8800 GTX med siste driverne.

Spillet funker forøvrig bra på XP.(Har 2 installasjoner)

Synes Arma er et dritfett spill både singleplayer og multiplayer :thumbup:

Moro å lage oppdrag, men det er ikke bare bare for en uten erfaring med scripting og slikt.

Holder på med en "small ops" SF-campaign for 2-3 spillere coop. Tar mye av fritiden min. :cry:

Lenke til kommentar
Hey, da skal jeg kjøpe det. :)

 

Men man må ikke ha Vista Ultimate? Jeg har Vista Home Premium, håper det funker der?

 

(+ XFX Nvidia 8600GT, men jeg regner med dette er bra nok... Correct me!)

 

-Gizmo.

8618031[/snapback]

Arma er totalt ødelagt på Vista Home Premium hos meg. Utvaska teksturer og endel crasher. Kan hende det er pga skjermkortet mitt eller driverne.

Kjører XFX GeForce8800 GTX med siste driverne.

Spillet funker forøvrig bra på XP.(Har 2 installasjoner)

Synes Arma er et dritfett spill både singleplayer og multiplayer :thumbup:

Moro å lage oppdrag, men det er ikke bare bare for en uten erfaring med scripting og slikt.

Holder på med en "small ops" SF-campaign for 2-3 spillere coop. Tar mye av fritiden min. :cry:

8626795[/snapback]

 

Vet du hvordan man kan gjøre så personene ranker i mission editoren?

Lenke til kommentar

Armed Assault er etter min mening meget spillbart, selv med mitt setup. *Se sigg*

Skulle egentlig kjøpe ArmA med ny PC, men klarte ikke å vente lenger. :!: Ny PC er snart i hus. :D

 

Som de andre sier, ArmA inneholder realisme samt også meget god underholdning.

Det er også mange Addons "Egen produserte units" & Mods, som kommer ut gjennomsnittlig hver dag.

 

Det trengs ett par patcher til selfølgelig. Kan ramse opp hva som trengs:

 

- Fixe GeForce 8800GTS/GTX Grafikk Problemer. *Varierer fra PC til PC.*

- A.I på kjøretøy & soldater bør bli litt bedre.

 

Kommer ikke på mer nå. :p

Lenke til kommentar
Ja, men du gjør lurt i å skru ned AI`en litt til å begynne med. Ai skill, eller noe sånt, står på 60 som default, jeg skrudde den ned til 30 etter råd fra gunfreak, og da bommet også AI`en av og til.

8702800[/snapback]

Hvor gjør man det? Er det i options inne i spillet? Kan ikke huske at jeg har sett det skjønner du.

Lenke til kommentar

Mevon: På Options står det en AI difficulty - easy medium og hard (ca tusen) - den NEDERST som heter Custom trykker du på, og da kommer det opp en liten slidebar - 75 er "vanlig" tror jeg...

 

Jeg har min på 30, som koronag (som fikk det fra gunfreak) sa, og det har blitt litt lettere.

 

Ang. spillet er jeg litt usikker. Det er veldig vanskelig, og har sett en del grafiske bugs etter nå 20 min. spilt.

 

MEN man lærer seg jo systemet etterhvert, og jeg har ikke patcha det enda. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...