Gå til innhold

ArmA - Er det spillbart nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, ser på andre forum at det er mange som ikke har noen problemer - slik som deg nikossr. Men det virker som det også er en haug med folk som sliter med diverse problemer. OPF var jo også temmelig buggete i sin tid, men kom seg bra etter en god mengde patcher.

Lenke til kommentar
Digger dette spillet, må ta det fram igjen nå ass, har ikke prøvd det på lenge :p

8595926[/snapback]

 

Var ikke så lenge siden det kom ut da. :)

8595933[/snapback]

 

hehe nei vet, men har formatert, også glemte jeg å instalere det igjen.

Lenke til kommentar

Jeg vurder å kjøpe det, men er litt usikker på om det vil fungere fint...

 

Kortet på pcen (som jeg har bestilt forøvrig :) er XFX GeForce 8600 GT

 

Har lite peiling på emnet, kan noen hjelpe meg?

 

 

Og ja; er det verdt å kjøpe? Kikka litt på videoer, første jeg merka meg var terminator-radiochatten. Litt irriterende, men er resten av spillet flotters kan jeg klare å overse det ;)

 

mvh. Gizmo.

Lenke til kommentar
Jeg vurder å kjøpe det, men er litt usikker på om det vil fungere fint...

 

Kortet på pcen (som jeg har bestilt forøvrig :) er XFX GeForce 8600 GT

 

Har lite peiling på emnet, kan noen hjelpe meg?

 

 

Og ja; er det verdt å kjøpe? Kikka litt på videoer, første jeg merka meg var terminator-radiochatten. Litt irriterende, men er resten av spillet flotters kan jeg klare å overse det ;)

 

mvh. Gizmo.

8596628[/snapback]

 

Et av de beste og mest realitstiske krigspillet jeg noensinne har spilt ihvertfall. Du klarer nok å kjøre spillet, men ikke på fullt.

Lenke til kommentar

kommer jo litt ann på hva slags folk som anmelder det da, er det ihugga CS spillerer og mener det beste skytespillet som finnes er FAER er det ikke sikkert at de vil like det. spillet krever at man liker realistike spill. jeg kan skjønne at folk gir det 7 eler 6 pga. bugs og slikt, men når folk gir det 1-3 så liker de rett og slett ikke slike spill, og de ville fremdeles gitt det 1 om alt var perfekt i spillet.

 

selv gir jeg de 8 og forventer at spillet vokser seg til en 9 eller kanskje til og med 10 når det komme masse mods til spillet. OFP er jo en klar 9'r nå men ville kanskje gitt det så lite som 7 når det først kom ut

Lenke til kommentar

Personlig mener jeg at ArmA er et knallspill. Jeg kan laste ned campaigns og missions enkelt og greit, eller rett og slett gå inn i editoren og lage helvete med noen få musklikk. Vi snakker tonnevis av timer med underholdning her.

 

Da er jeg ikke igang med mods en gang.

Lenke til kommentar
Hm. Interesting.

 

Men hvordan er online-mulighetene da? Har sett traileren med "Extreme Online Action", men føler det er litt satt på for å lokke spillere som...

 

Vel, som meg. Er dette sant? Eller er det pangbra online?

 

:)

8599976[/snapback]

 

Ja synes det er drit bra online. Du kan faktisk lage ditt eget oppdrag, og spille det online med vennene dine/andre! Drit bra spør du meg. Så kan du jo gjøre sånn at du blir ranka opp osv, men ranken er vel på bånn igjen etter du bytter server(men det skal vel ikke ta så lang tid å ranke).

Lenke til kommentar
Jeg vurder å kjøpe det, men er litt usikker på om det vil fungere fint...

 

Kortet på pcen (som jeg har bestilt forøvrig :) er XFX GeForce 8600 GT

 

Har lite peiling på emnet, kan noen hjelpe meg?

 

 

Og ja; er det verdt å kjøpe? Kikka litt på videoer, første jeg merka meg var terminator-radiochatten. Litt irriterende, men er resten av spillet flotters kan jeg klare å overse det ;)

 

mvh. Gizmo.

8596628[/snapback]

 

går nok fint... jeg har et Radeon 9600...lol

Lenke til kommentar
Hey, da skal jeg kjøpe det. :)

 

Men man må ikke ha Vista Ultimate? Jeg har Vista Home Premium, håper det funker der?

 

(+ XFX Nvidia 8600GT, men jeg regner med dette er bra nok... Correct me!)

 

-Gizmo.

8618031[/snapback]

 

Funker unnasett hvilken vista du har ja ;) Du klarer vel spillet helt greit, kommer litt ann på resten av pcen din også.

 

Gå inn her og se sånn ca hvor bra du klarer det;)

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...