Gå til innhold

The Simpsons Quiz! (les første post)


Anbefalte innlegg

hun døde i episode 14, sesong 11

hun var på fotball-kamp med simpsons, og noen kaster noe til Homer, som dukker, og dette treffer Maude, og hun faller utenfor arenaen, og ned på asfalten under...

 

se vedlagt bilde...

 

men hvorfor??

det vet jeg ikke...

post-27317-1178557763_thumb.png

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror hun ble tatt ut i sesong 10 eller 11, hun ble truffet av sammenpakkete t-sjorter som ble skutt ut av noen kanoner på en stadio og hun falt ned, hun ble tatt av lufta fordi manusforfaterne ville vise at de kunne fjerne en karakter.

 

er ikke sikker på om det er 10 eller 11, men jeg gjetter 11

Lenke til kommentar
Vel, jeg vet at navnet hans stammer fra mellomnavnet til Richard Nixon. Han var jo med i første episode av simpsons, var han ikke? Kanskje Bart trengte en venn, og karakteren er litt basert på hvordan Richard Nixon var da han var liten?

8559142[/snapback]

Ikke noe av det var riktig.

 

Edit: Jeg vet ikke noe om at navnet stammer fra Nixon.

Endret av rawen100
Lenke til kommentar

Nå er jeg forvirret :p

 

Hva stemmer? At Bart trengte en bestevenn eller at han ble laget for den reklamen?

 

Jeg tipper at han ble laget for den reklamen, men det var sikkert en av de som tegner The Simpsons som hadde tegnet han, så når Bart trengte en bestevenn tok de med han i stedet for å lage en egen figur.

 

EDIT: Nytt spm: ***Tenke på noe som er vanskelig å bare søke for å finne svar***

 

 

Hvorfor har ikke Homer hår på hodet? (utenom de to-tre som han lager hentesveis med)

 

Er en episode der det svaret blir vist.

Endret av christopher909
Lenke til kommentar
Nå er jeg forvirret :p

 

Hva stemmer? At Bart trengte en bestevenn eller at han ble laget for den reklamen?

 

Jeg tipper at han ble laget for den reklamen, men det var sikkert en av de som tegner The Simpsons som hadde tegnet han, så når Bart trengte en bestevenn tok de med han i stedet for å lage en egen figut.

8559427[/snapback]

Begge deler stemmer. Bart trengte en bestevenn i en reklame for Butterfinger.

 

Sjekk her http://youtube.com/watch?v=gFWFmHJbfZI

Endret av rawen100
Lenke til kommentar
Hvorfor har ikke Homer hår på hodet? (utenom de to-tre som han lager hentesveis med)

 

Er en episode der det svaret blir vist.

8559427[/snapback]

Fordi han river mer og mer hår av hver gang han får høre at Marge er gravid.

Litt når han hører det første gangen, litt mer andre gangen og resten med Maggie.

 

Edit:

Nytt spm.:

Hva er Jimbos fulle ekte navn?

Endret av rawen100
Lenke til kommentar
Hvorfor har ikke Homer hår på hodet? (utenom de to-tre som han lager hentesveis med)

 

Er en episode der det svaret blir vist.

8559427[/snapback]

Fordi han river mer og mer hår av hver gang han får høre at Marge er gravid.

Litt når han hører det første gangen, litt mer andre gangen og resten med Maggie.

 

Edit:

Nytt spm.:

Hva er Jimbos fulle ekte navn?

8559527[/snapback]

 

var ikke det et jævlig femi navn, kommer ikke på det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...