Gå til innhold

The Simpsons Quiz! (les første post)


Anbefalte innlegg

Ærlig talt,skal denne tråden ha noe liv eller skal det bare pirkes? Om du sikter til det at alle i Simpson familien skal ha en j i navnet tror jeg det kun gjalt mennene/guttene, altså ikke Lisa.

8557793[/snapback]

 

Javel. Gå videre, men navnet er Elisabeth Marie Simpson.

Hvor har du det fra! Hun heter bare Lisa Marie Simpson, selv ikke på The Simpsons wiki står det noe om Elisabeth og i episoden Inside The Actor`s studio der James Lipton har besøk av samtlige stemmeskuespillere blir hun omtalt som noe annet en Lisa Marie Simpson. Han er meget nøye i sin reasearch og jeg tror nok han har rett her! To mot en gjør att du må innse du har tapt.

 

bevisethttp://simpsons.wikia.com/wiki/Lisa_Simpson

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
stemmer...

 

tror jeg har simpsons komplett på pc`n, alle sessongene :p

8560173[/snapback]

Gratulerer, og takk for at du støtter alle som har puttet sin sjel ned i det harde arbeidet og lager denne nydelig serien.

8560965[/snapback]

The Simpsons har tapt seg så UTROLIG siden sesong 15... De nyeste episodene er rett og slett noe dritt, og jeg har ikke høye forventninger til filmen... Nei, så dårlige som episodene har blitt nå fortjener de ikke lenger min støtte, væffal..

 

Nei, legg ned The Simpsons og bring tilbake Futurama

(og det er faktisk akkurat det som skjer ;))

 

Futurama er jo no rævva uforståelig drit i forhold til Simpsons da! Simpsons er basert på ekte mennesker, ekte følelser og er faktisk verdens eneste animerte vanlige sitcom. Ingen annen animert serie er så lik i situasjoner, handlinger og karakterer en ekte sitcom en det Simpsons er. Man kan kjenne seg i gjenn! Futurama er bare gøy for nerder, fantasy freaks og folk uten vanlige folkelige følelser og sans for humor!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...