Gå til innhold

The Simpsons Quiz! (les første post)


Anbefalte innlegg

Ærlig talt,skal denne tråden ha noe liv eller skal det bare pirkes? Om du sikter til det at alle i Simpson familien skal ha en j i navnet tror jeg det kun gjalt mennene/guttene, altså ikke Lisa.

8557793[/snapback]

 

Javel. Gå videre, men navnet er Elisabeth Marie Simpson.

8557803[/snapback]

 

Hvor har du hørt det fra? Alle stedene jeg har sett er det enten Lisa Marie Simpson eller bare Lisa Simpson.

 

EDIT: Fant også et familietre med alle navnene, som har de komplette navnene til alle. Står ingenting om Elizabeth der. Uansett, skal ikke bli krangletråd :p La quizen gå videre. Noen sprøsmål folkens?

Endret av christopher909
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ærlig talt,skal denne tråden ha noe liv eller skal det bare pirkes? Om du sikter til det at alle i Simpson familien skal ha en j i navnet tror jeg det kun gjalt mennene/guttene, altså ikke Lisa.

8557793[/snapback]

 

Javel. Gå videre, men navnet er Elisabeth Marie Simpson.

8557803[/snapback]

hvorfor skulle dem forkorta elisabeth til lisa?

Lenke til kommentar
Lisa Marie Simpson

 

Hva befinner seg i huset til den gamle damen hvor Bart måtte jobbe for å ha gjort hærverk på huset hennes?

8557721[/snapback]

 

En bar eller en pub eller utested eller jnoe sånt? Er i hvertfall noe hemmelige festlignende greier. Man møter mange fra serien der mener jeg å huske.

 

Riktig?

Endret av christopher909
Lenke til kommentar
Lisa Marie Simpson

 

Hva befinner seg i huset til den gamle damen hvor Bart måtte jobbe for å ha gjort hærverk på huset hennes?

8557721[/snapback]

 

En bar eller en pub eller utested eller jnoe sånt? Er i hvertfall noe hemmelige festlignende greier. Man møter mange fra serien der mener jeg å huske.

 

Riktig?

8557862[/snapback]

 

Det er et lysthus, eller gledeshus om du vil.

 

To av produsentene er Matt Groening og Sam Simon, hvem er den siste?

8557962[/snapback]

 

James L. Brooks

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Hehe, ja, mange steder er det hintet om at han er i 30åra.. Men jeg tipper at manusforfatterne og de andre i "crewet" var såpass desperate på den tiden at de spydde ut dårlig plot hele tiden.. Det hele begynte i episoden "The Principal and the Pauper" (Matt Groenings minst favorittepisode, forresten ;)) fra sesong 9.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...