Gå til innhold

World of Starcraft i Korea? (PC)


Anbefalte innlegg

Starcraft universet er ganske enkelt ikke passende til et MMO!

 

Men Blizzard kan jo velge å ødelegge for seg selv og gjøre Starcraft om til en grindefest hvor man får tak i flotte nye våpen og fancy armor og konflikten mellom de forskjellige rasene på mystisk vis bare forsvinner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"No, that rumor is not true in regard to Blizzard," Blizzard told GameSpot. "We believe that the rumor circulating about this subject is based on a misinterpretation of information provided to industry analysts. We do not currently have any MMO development plans beyond the upcoming expansion for World of Warcraft, and furthermore, we don't have any intentions to focus on only one genre or platform with our future games."

 

It is interesting to note that Blizzard did not deny claims that » the next game will be StarCraft 2.

 

Les over artikkelen i kilden. Ganske mye der gir mening når det kommer til spekulasjonene rundt hva de skal annonsere.

 

Er også lenker til alle ryktene og Blizzards utsagn der.

 

Kilde:

http://sc.gosugamers.net/news/6224

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg synes Gamer.no skulle fått til et intervju med Blizzard og lurt ut litt informasjon. Klarer ikke å vente. Vil vite hva de planlegger :D

Lenke til kommentar
For ordens skyld, det er den uttalelsen jeg refererer til i artikkelens nest siste avsnitt. :)

8558181[/snapback]

 

Ja jeg vet men artikkelen er en bra plass å starte om man vil lese mer spekulasjoner og motsigelser:)

 

Spekulering, teorier og konspirasjoner er jo det som får oss til å tikke :D

Endret av Britneysbreast
Lenke til kommentar
Jeg synes Gamer.no skulle fått til et intervju med Blizzard og lurt ut litt informasjon. Klarer ikke å vente. Vil vite hva de planlegger :D

8558197[/snapback]

 

Tror neppe noen klarer å presse noe som helst ut av Blizzard. Infoen kommer når den kommer. Blizzard er utrolig forsiktige med å slippe ut info. Ryktene vi hører kommer nok fra en som kjenner en som kjenner en som kjenner en som jobber hos Blizzard.

 

En liten uttalelse fra Blizzard og alle spillfrelste går beserk på nettet. Blizzard trenger omtrent ikke markedsøre spillene sine. Folket gjør det frivillig for dem.

 

Er dette et Blizzard fenomen? Jeg kjenner ihvertfall ikke til noen spillutvikler som kan skryte på seg det samme.

Lenke til kommentar

Om sant skal sies har Blizzard aldri sluppet et dårlig spill, det kan klart variere siden slikt kommer til smak og behag men spillet i seg selv har aldri vært dårlig.

 

 

Blizzard følger opp sine spill, de patcher og samtidig er de gjennomtenkt og velprodusert når de slippes på markedet.

 

UBI/EA har meget mye å lære her siden de oftest bare pakker sammen noe de kan kalle et spill, slipper det så kanskje man er heldig å få et par patcher før de glemmer de helt. (moneymaking)

 

Se på Ghost, ikke mange som hadde avsluttet en produksjon som har pågått så lenge, de fleste ville nok bare pakket sammen en siste rest å kastet det ut på markeded i håp om å tjene noen kroner.

 

Jeg har full tro på at det produktet Blizzard blir slippe kommer til å være et nytt mesterverk, spørsmålet er bare følgende og stil det kommer i. (og til hvilken gamergruppe det vil relatere til)

Lenke til kommentar
Computer & Video Games hevder at Blizzard vil kunngjøre et massivt flerspillerspill basert på Starcraft-universet.

 

 

Les mer

8554294[/snapback]

 

Jeg sier bare OMFG.. er det mulig.. :cry: kan de ikke bare lage et vanlig strategi spill? Starcraft 2 eller warcraft 4.. jeg er MØKK lei alt av MMORPG... :thumbdown:

 

skjønner ikke hvorfor de må ødelegge Starcraft på den måten.

virker som Blizzard vil tjene mest mulig penger, men denne gangen blir dem å tape stort, tror ikke folk holder med WOS lenge, det blir ikke det samme som WOW, det har liksom ikke noen generell handling.. synes dette ble dumt.. :nei:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...