Gå til innhold

Er hiper 580w type R ustabil?[Besvart]


Anbefalte innlegg

hei.

jeg jeg kjenner en som jobbet på datakjeden i arbeidsuken får ca: 2 uker siden.

 

Og når dem på datakjeden spørte hva slags psu han hadde svarte han hiper<3 :love:

Da lo dem bare! De sa den var ustabil me volt og sånn.

Er dette rett eller er det bare datakjeden som har helt feil?

 

offtopic: Har ikke hiper vunnet div. tester?

Endret av cre8_cre8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare tull. Hiper er kvaliets PSUer. De kan ha feil de og som alle andre.

 

De lo? Da tror jeg de må kutte ut de qtec psuene de selger til 100kr først.

 

Nå synes jeg fra før av at datakjeden ikke akkurat er noen direkte seriøs datasjappe etter at komplett slutta å eie kjeden.

Endret av sesteen
Lenke til kommentar

Man får ikke god hardware på ett sted som selger kjøleskap, som en klok mann engang sa...

 

Men har selv 2 Hiper Type-R 580w og begge to har vært dønn stabile uten problemer i det hele tatt, ingenting!

Har også en venn som har Hiper Type-R 580w som heller ikke har hatt noen problemer!

Lenke til kommentar
Mulig jeg hadde uflaks, men når jeg først bytta den, så fikk en ny med samme feil så ble det tagan 1100w isteden :p

Tror nok du hadde uflaks der ja.

Alle produsenter har sine % med feil, og hvis en produsent selger mye blir det jo mer feil enn en produsent som selger lite...

 

Men 1100w? OvErKilL!??

Lenke til kommentar

En nær venn av meg hadde en Hiper 580w som tok kvelden etter 6mndr. Var ±3V som tok kvelden (husker ikke om det var + eller -). På datakjeden sa de at det var en gjennomgående feil med Hiper at akkurat den volten tok kvelden. Det var også årsaken til at de sluttet selge Hiper. Jeg tror ham. Heldigvis har jeg Tagan selv og den har jeg ikke hørt noe tull om.

Lenke til kommentar
En nær venn av meg hadde en Hiper 580w som tok kvelden etter 6mndr. Var ±3V som tok kvelden (husker ikke om det var + eller -). På datakjeden sa de at det var en gjennomgående feil med Hiper at akkurat den volten tok kvelden. Det var også årsaken til at de sluttet selge Hiper. Jeg tror ham. Heldigvis har jeg Tagan selv og den har jeg ikke hørt noe tull om.

8567167[/snapback]

 

Og den nære vennen er meg:).

 

Kjøpte meg en Cosair 620. Superfornøyd med den

Lenke til kommentar
Har en hiper strømforsyning jeg også, og den funker helt perfekt. Ingen problemer eller noe annet fra da jeg kjøpte den, og volten er veldig stabil hos meg i alle fall.

 

Samme her, har hatt Hiper i et halvt år nå, ikke noe å utsette på den.

 

EDIT: Haha dumme fa**. Den gikk seff til helvete :!:

Endret av -LIKMARK-
Lenke til kommentar

Husk også på, at om dere bruker programmer som overvåker spenningen, er det ikke sikker at hovedkortets spenningsmålinger er helt riktige. Det beste er å måle dette selv med et skikkelig multimeter, spesielt om verdiene er utenfor en rimelig grense, for å kontrollere om det er PSUen eller HK målerne som har feil.

Lenke til kommentar
Kan ikke si jeg er helt fornøyd med Hiper 580 da min tokk kvelden for ca 3 uker siden, den ble bare 16 måneder, bare glad for at den ikke kverka noen av komponentene i maskina mi da den oppførte seg veldig merkelig..  :thumbdown:

8568939[/snapback]

 

Meeget interessant...min har vært glimrende...fram til i forgårs...da tok den og kvelden. Virker som det er mekanismen som skal starte den som ikke holder. Når jeg kortslutter den grønne kabelen med en sort (trikset for å starte uten HK) starter den, men den holder seg ikke igang. Jeg må holde kablene kortsluttet, pg dette er jo ikke holdbart i lengden...men pcn er stabil nok den.

 

Men er det to sikkerhetsnåler og litt el-teip som holder herligheten igang :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...