Gå til innhold

En fin 1.personsskyter noen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Skrevet

ja det kommet ut i fjor høst/vinter.

Skrevet (endret)

Call of Duty 2 er også knallbra. Call of Duty 3 er nok bedre i singleplayer om du ikke har spilt noen av dem før, men jeg personlig liker førstnevnte langt bedre på Xbox Live. Helt utrolig bra onlinespill! :D Call of Duty 2 er også veldig billig nå.

Begge to er bra spill, og Call of Duty 3 har utrolig grafikk og lyd. Uansett hvilken du kjøper vil du like det tror jeg. ;)

Endret av Snikpellik
Skrevet

Støtter den, datt litt vekk fra det spillet en periode, men tok det opp for og runne det. Må si jeg ble posetiv overrasket over grafikken og hvor smooth det gikk igjen. Å ikke for og snakke om en skikkelig "film" opplevelse det og var :p

Skrevet

Condemned

vet ikke helt om det er helt det du er ute etter, men det er et skrekkspill som har fått meg og kameraten min til å skru av xboxen en del ganger :p

R6:vegas er jo og knallbra..:)

CoD: 3 er bra i single player.

Skrevet

Ja Condemned kan absolutt anbefales, heilt herlig atmosfære tvers igjennom. Kanskje ikkje så prangenede grafisk da det for det meste er uhyggelig mørkt, men pent er det så absolutt.

Skrevet
er vell ikke  så lenge til halo 3 ;)

8552007[/snapback]

November ;)

Men betaen burde holde meg opptatt en stund :whistle: *Glede seg*

On topic: Call Of Duty 3 er en av de beste 1. person shooter jeg vet om på 360 :)

Skrevet

Anbefaler CoD3.

Hvordan kan dere si at det er best i singleplayer? Den var jo møkkadårlig, MP-delen som rocka big bitch!

Skrevet (endret)

Syns COD2 er bedre i single player ja, kan bare dømme utifra PC-versjonen. Men er jo dønn likt.

Endret av Mala
Skrevet

Er jo helt utrolig at ingen har foreslått Gears of War enda, også et sinnsykt bra FPS som vant mange awards i 2006. Sinnsyk grafikk og bra gameplay :)

Skrevet
Er jo helt utrolig at ingen har foreslått Gears of War enda, også et sinnsykt bra FPS som vant mange awards i 2006. Sinnsyk grafikk og bra gameplay :)

8556290[/snapback]

Sett bort i fra det faktum at Gears of War ikke er et FPS, men et TPS. :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...