Gå til innhold

En fin 1.personsskyter noen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du ikke har prøvd GeOW skikkelig enda er det bare å løpe til elkjøp å legger tre lapper på disken. Den største adrenalin innsprøytningen du kan få tak i.

 

Fps'er som er gode er R6 og COD spillene, men etter å ha blitt vant til cover så er COD spillene litt "enkle".

 

Condemned er et litt anderledes og veldig skummelt spill. Jeg digget det, men det er ikke for alle.

 

GRAW spillene kan også kanskje kalles for fps da du kan skifte fra tps til fps. Ikke at jeg vil anbefale akkurat det, men uansett bør du teste de spillene. De er dritgode!

Lenke til kommentar

vil anbefale Call of Duty 2 som mange andre her gjør også. veldig actionfyllt spill, og jeg liker tanken at man er bare en av mange, og ikke en superhelt som meier ned hele Tysklands styrker alene.

 

spilte gjennom COD 2 på pc, men det var så bra at jeg har bestilt det til 360'en også så jeg kan spille noe mens spilltørken herjer som verst :p

finner det til under 200 kr på playx.no , samt flere 360-spill til samme pris. :)

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
vil anbefale Call of Duty 2 som mange andre her gjør også. veldig actionfyllt spill, og jeg liker tanken at man er bare en av mange, og ikke en superhelt som meier ned hele Tysklands styrker alene.

Hos meg en det helt omvendt. Føler til tider at det bare er meg som gjør noe, mens de andre bare skyter dekkild.

I CoD3 blir så jeg så jævlig frustrert til tider.. De JÆVLA folka skal alltid løpe enten i veien eller feil vei... ellers står de bare der å venter på at jeg skal "aktivere" dem videre. :ermm: Hadde helt seriøst klart meg bedre uten dem på et par maps...

Lenke til kommentar
Rainbow six vegas  :thumbup:

8550174[/snapback]

 

Bra det, men de som produserte det hadde ikke lyst til å tjene penger, mange som sitter med grafikk kort som ikke støtter PS 3. ellers så er ikke grafikk motoren den beste jeg har sett, litt for mye røyk osv, men morro er det jaggu, anbefales!

Lenke til kommentar
Rainbow six vegas  :thumbup:

8550174[/snapback]

 

Bra det, men de som produserte det hadde ikke lyst til å tjene penger, mange som sitter med grafikk kort som ikke støtter PS 3. ellers så er ikke grafikk motoren den beste jeg har sett, litt for mye røyk osv, men morro er det jaggu, anbefales!

8560541[/snapback]

 

Går vel nesten ut i fra at grafikkbrikken som sitter i Xbox 360 er lik hos alle ;)

 

:p

Lenke til kommentar
Rainbow six vegas  :thumbup:

8550174[/snapback]

 

Bra det, men de som produserte det hadde ikke lyst til å tjene penger, mange som sitter med grafikk kort som ikke støtter PS 3. ellers så er ikke grafikk motoren den beste jeg har sett, litt for mye røyk osv, men morro er det jaggu, anbefales!

8560541[/snapback]

R6 bruker Unreal-engine, samme som Gears of War, så jeg tror ikke det er grafikkmotoren det er noe feil med :)

 

Og grafikkort har jeg sluttet å tenke på etter at jeg flyttet fra PC til konsoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...